Secret agent
Betatt av forumet
Hva mener DU om abort? Jeg vet at det finnes mange forskjellige meninger...
Noen grunner til at du synes det blir riktig? Evt feil?
Noen grunner til at du synes det blir riktig? Evt feil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde aldri greide å velge abort selv, men jeg ser at mange trenger tilbudet så jeg de ikke imot. Men jeg tenker også slik at når man har sex så er barn en konsekvens og er man ikke klar for barn, så er man ikke klar for sex heller. Dessverre er ikke sex et valg hos mange, så her kommer argumentet om at de som trenger det, bør få tilbudet igjen. Tenker på f.eks voldtatte.Hyppio skrev:
Så lenge man har sex så vet alle hva konsekvensen kan være. Jeg er i mot abort. Ansvar for egnene handlinger handler min mening om egentlig.Luckyus skrev:
JEG synes at folk skal passe sine egne saker. Vi skal være sjeleglad for at abortloven er kommet, slik at man slipper masse dødsfall på kvinner oga illegale aborter.suttelutt skrev:
Er faktisk ikke lenge siden abort ble tilatt i Norge, i 1964 ble abort tillatt, da kunne man søke om å få tatt abort.
Det er hundrevis av forskjellige grunner til at folk velger abort, for meg personlig så klarer jeg ikke ta abort, selv om jeg på en måte har litt lyst...
At abort er brukt som et prevansjonsmiddel er selvfølgelig ikke bra, MEN mange av kvinnene som tar abort er kvinner som BØR ta abort om man snur litt på saken:)
Uansett...folk må gjøre det som føles rett for dem....Jeg var før veldig abortmotstander, helt til jeg fikk et realistisk syn på livet:)