Deres meining?

Anjarasoa

Glad i forumet
Vi ønsker oss en voksi pose til vår lille gutt til jul.

Må bare fortelle en ting først: svigermor spurte her en dag om hva lille gutten vår ønsker seg til jul og da sa jeg det at han vil ha voksi-pose.

Når vi var ute å spise på restaurant etter julehandel på lørdag, da sa hun det at hun og datteren ( svigerinna mi da) har snakket om det der voksiposi......skal ikke kjøpe det visst for den er ikke bra nok! Det var det jeg hørte.........jeg bare satt der som ei galne. Ble skillelig forbannet, men jeg visste det ikke til henne da.

Det var som hun vil bestemme hva som bra for ungen min. [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Er ikke voksi pose er en god pose?

takk for all tilbakemeldinger!!!
ja, jeg kommer til å ønske voksi-pose til jul.[:)] Irriterende når folk blander seg altså[:@]

bare kjøp du voksipose.. den kan den lille ha leenge.. [:)] 
kan ha teppe oppå den også, det har vi alltid. [:D]

Kan ikkje forstå at ikkje voksiposen skal vere god nok, då hadde det ikkje vore så mange som har den. Kvifor kan dei ikkje respektere ønsket ditt??
Sjølv har vi lammeskinnsposen til Simo, den er kjempegod, men har aldri sett på voksiposen som eit dårligare alternativ.

Vi har sånn saueskinnspose som jeg hadde da jeg var liten. Den er skikkelig god! Men voksiposer varer lenger da. Ikke bry deg om sånn dustete innblanding[;)]

Voksiposen er helt genial! [;)]Kjøper du den har du den til alle barna dine(du kan bare kjøpe nytt trekk om den blir stygg) ,og den vokser med barnet.
Vosiposen må være en av de beste babyting kjøpene vi har gjort.[:)]
Svigermor her også blander seg i alt,men det er tross alt du som kjenner barnet ditt best!

ønsker meg voksi pose selv har skinn pose men den holder ikke da han blir større da er voksipose ypperlig.... brukte det på alle narna i barnehagen å de var alltid gode og varme da de kom inn etter å ha sovet ute om vinteren...

ja ønsk deg voksipose du[;)]

ORIGINAL: Shaanett

Vi har også voksipose.. Og kunne ikke ha tenkt meg noe annet..
Har vært ute med snuppa i -9, og hun var kjempe varm da vi kom inn, enda jeg ikke hadde dress på henne![:D]
For meg er voksi kun det beste!

Helt enig med Shaanett! Sander er alltid god og varm når han ligger i voksiposen, selv når han ikke har på mer enn strømpebukse og body!
Utrolig fornøyd med voksiposen!

Det er mye gode tilbakemeldinger her, tusen takk for det[:)]

vi bor på Svalbard, og her oppe bruke nesten alle voksi-pose, og barna sover ute i vognen me ullboddy, strømpebukse og tynn dress, i voksiposen, når d e opptil 20 minus ute uten å være kalde.
Er superfornøyd med voksiposen![:)]

Back
Topp