Deres matplan i løpet av en dag?

frk.tingeling

tingeling
Marsboerne 20 18
Hva spiser dere i løpet av dagen?

Siste ukene spiser jeg så mye føler jeg. Og blir raskt sulten igjen.

Frokost kan være 2 brødskriver, lunsj det samme. Middag er ofte noe med kylling her i huset, kyllingwok eller kylling med grønnsaker etc. Kveldsmat er somregel en brødskive eller to, sammen med en kopp te. Og ofte frukt til. [emoji4]

Men mellom alt dette..går det i pepperkaker, og småspising av alt jeg kommer over[emoji23] Så er vel småspisingen som er problemet mitt, siden jeg blir fort sulten igjen. Er liksom ikke mett så veldig lenge av gangen.. Og da frister alt det søte[emoji15]

hva med dere?

Har det akkurat likt! Har begynt å drikke Pepsi Max da jeg vil ha noe søtt.. tenker at det ihvertfall ikke er noen kalorier :angelic: ellers har jeg gått på en skikkelig nutella smell...

Har det akkurat likt! Har begynt å drikke Pepsi Max da jeg vil ha noe søtt.. tenker at det ihvertfall ikke er noen kalorier :angelic: ellers har jeg gått på en skikkelig nutella smell...

Ja, Pepsi Max er en egen kategori i mitt kosthold. MÅ HA!! Underlig hva denne kroppen går gjennom fortiden...[emoji31][emoji228]

Her spiser jeg alt for lite.. blir ikke sulten. Spiser 2 skiver til frokost og litt middag, også småspiser jeg litt klementiner[emoji28]

Om det blir frokost blir det en kakemann eller en havrekjeks. Lunsj kanskje en brødskive. Ør litt middag. Og kanskje en brødskive til kvelds. Ellers blir det et kanskje et par havrekjeks eller en kakemann innimellom eller litt salt chips. Er for kvalm til å spise for mye.

Jeg har også begynt å småspise mye mer innimellom enn før. Spiser det samme som før til måltider: ofte frokostblanding med skummet melk til frokost, to toast med speilegg til lunsj og vanlig middag på ettermiddagen, og et par latte innimellom. Nå blir det gjerne en pepperkake eller to i mellom på dagen, kanskje en håndfull nøtter og en frukt eller en skyr. På kveldene MÅ jeg ha noe, veldig ymse hva det blir - i går var det en skyr, noen valnøtter, noen sjokoladebiter, 4 små gulrøtter, en pose popcorn og to bokser cola zero...

Har fått veldig dårlig matlyst og glemmer å spise for tiden:/ er sikkert ikke så bra!spiser gjerne mat hvis den er «tilgjengelig»,men klarer liksom ikke få ideer til å handle inn mat jeg orker å lage..:p merker baby sparker og er veldig«glad» etter et godt og sundt måltid:p

(Sniker fra april). Her har jeg alltid vært aktiv og spist "mye". Har egentlig ikke lagt om så veldig mye nå selv med lavere aktivitetsnivå.

Går en del i hjemmelaget brødskive. Type 2-3stk. til frokost kl.07. 2stk.til lunsj kl.10.30. 2stk.kl.14. Vanlig middagsporsjon kl.17 og 2-3skiver igjen til kveldsmat rundt kl.21:facepalm: innimellom der kan det gå ned litt pepperkaker og diverse også.

Back
Topp