Deres legetime

Savira

Elsker forumet
Når har dere blitt satt til første legetime etter positiv test?

Har ikke snakka med legen ennå, blir ikke å bestille time før etter ferien,altså i august...Her får du ikke komme til før du er 3 mnd på vei uansett, så sånn er d med den saken..

Skal 16. august fordi jeg ikke ønsket tidligere (pga bryllup osv). Er da nesten 12 uker tror jeg.

8juli, og 5 august til 3D ultralyd for å se på ultralyd. Skal på ultralyd om 2 uker også. Må så ofte inn pga så mange SA

Jeg skal 21. juli, litt før enn jeg selv hadde tenkt meg, er bare 9 uker på vei da.

Har ikke bestilt ennå fordi legekontoret har ferie...

Jeg hadde først lege time nå på tirsdagen og skulle tilbake alt om 3 uker. Da var det og få utdelt helsekort og skjema som skulle sendes på føden. Jess da er jeg i gang!! [:D][:D]
Jeg har slitt veldig den første tiden med grusomme smerter så han kjente på magen og syntes også den var ekstremt oppblåst
(er så ille at det ser ut som om jeg er mange mnd på vei hehe) og øm, så ble sendt på sånn øyeblikkelig hjelp time hos spesialist gynekolog. Der fikk jeg litt sjokk nyheter som skremte meg litt. Han hadde bare en gang før sett dette her. Buken var fylt med masse væske og eggstokkene var helt ekstremt overstimulerte + at progesteron var veldig høy.
Igjen ble jeg sendt vidre til sykehuset for nok en innvendig UL.
Jeg fikk der full forståelse for at jeg hadde vondt og hadde fått en litt vrien start på svangerskapet. Eggstokkene skal normalt være på 4 men han klarte og måle mine opp i 16.
Snakk om at de vil legge meg inn men slapp heldigvis det enn så lenge. Men de er hvertfall kjempe flinke så langt til å følge meg opp skal tilbake allerede til fredag. Også er det nå litt skummelt for en første gangs fødene 19 åring at legene sier at sjansen er ganske så stor for at det ikke bare er en der inne....

Jeg har 19 august. Da er jeg 12 uker (på dagen i følge kalkulator). Syns det er kjempe lenge å vente igrunn.. hehe

Jeg var hos legen 2 dager etter at jeg fikk positiv test, altså 22/6. Dette fordi jeg har folsyremangel, så jeg måtte inn og ta blodprøver og sjekke at folsyrenivået var normalt nå når jeg tar pillene mine...
Så var jeg hos legen i forgårs, for underlivs- og puppe-undersøkelse.

Nå skal jeg ikke til legen før i uke 12.

Folsyrenivået var normalt [:D]

Eg var hos legen 29/6, men det var mest pga bihuler. Han sa at eg måtte bestlle ny time hos fastlegen når ho kom tilbake frå ferie, så eg får vel ringe og bestille no...

Back
Topp