Deres forhold til orgasme nå

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Har dette endrer seg fra før du ble gravid? Får du orgasme ofte?

Jeg er blitt litt mere redd, fordi jeg er redd for blødninger og abort.. Har lest MAAANGE artikler og at «nei, det er ikke farlig med orgasme i svangerskapet». Likevel er der noe inni meg som sier «ikke ta noen sjanser om du ikke mååå... :p

Tror det blir litt enklere utover i svangerskapet, men nå mens det enda er så tidlig og jeg vet hvor viktig den første tiden er, sååå :p

Altså sexen er jo helt magisk nå kontra før syns jeg, vi har alltid hatt ett bra sexliv og sexen er bra!! Men altså, det som skjer no er jo en annen liga, sjuke greier. Orgasmene er mye lettere å oppnå nå syns jeg og de er mye bedre(vet ikke om det blir feil?), men jeg får endel ondt i magen etter på, føler det er av sammentrekningene? Men det er sånn 5-10min etterpå. Så vi har mye sex for hans tilfredsstillelse også [emoji2]

Last edited:
Har dette endrer seg fra før du ble gravid? Får du orgasme ofte?

Jeg er blitt litt mere redd, fordi jeg er redd for blødninger og abort.. Har lest MAAANGE artikler og at «nei, det er ikke farlig med orgasme i svangerskapet». Likevel er der noe inni meg som sier «ikke ta noen sjanser om du ikke mååå... :p

Tror det blir litt enklere utover i svangerskapet, men nå mens det enda er så tidlig og jeg vet hvor viktig den første tiden er, sååå :p

Sånn har jeg det også.
Orker ikke tanken på samleie. Så her koser vi på andre måter. Og jeg vil ikke ha orgasme. Tørr ikke ennå. Vet at gravdi-sex er fantastisk, husker det fra førstemann.
Da jeg hadde MA var det etter en uke med mye sex vi oppdaget det. Vet at sexen ikke hadde noe med MA å gjøre. Men uansett. Jeg tør ikke ennå. Vil ha en UL som bekrefter at alt står bra til før jeg slipper meg løs.

Altså sexen er jo helt magisk nå kontra før syns jeg, vi har alltid hatt ett bra sexliv og sexen er bra!! Men altså, det som skjer no er jo en annen liga, sjuke greier. Orgasmene er mye lettere å oppnå nå syns jeg og de er mye bedet(vet ikke om det blir feil?), men jeg får endel ondt i magen etter på, føler det er av sammentrekningene? Men det er sånn 5-10min etterpå. Så vi har mye sex for hans tilfredsstillelse også [emoji2]
Sånn hadde jeg det de gangene jeg ventet jenter. :)

Her et lysten borte for min del og sex fungerer overhodet ikke.

Null problemer i forhold til sex og orgasme, heldigvis :) Kjenner det litt i magen en liten stund etterpå, men ikke vondt.
Og sex’en er mye bedre nå! Veldig bra før også, men nå er det helt annerledes.

Jeg er nok ikke like ivrig lenger, men det er mer pga av tretthet og kvalme. Men de gangene vi har sex, er det bra og ingen problemer med orgasme. Kjæresten synes også at det er veldig bra....Bare alt for sjelden. Ved forgje svangerskap pleide jeg å få litt vondt/kramper i magen etter orgasme, men det var ikke noe farlig.

Har ingen problemer med å få orgasme. Har nok litt mindre lyst på sex enn tidligere, men det er fordi jeg er så trøtt. Går helt fint i helgene ;)

Altså sexen er jo helt magisk nå kontra før syns jeg, vi har alltid hatt ett bra sexliv og sexen er bra!! Men altså, det som skjer no er jo en annen liga, sjuke greier. Orgasmene er mye lettere å oppnå nå syns jeg og de er mye bedre(vet ikke om det blir feil?), men jeg får endel ondt i magen etter på, føler det er av sammentrekningene? Men det er sånn 5-10min etterpå. Så vi har mye sex for hans tilfredsstillelse også [emoji2]
Føler med deg [emoji23] kunne sikkert har sex hele dagen nå. Men stakkars sambo må jo få en pause av og til han og [emoji23][emoji23]

Det har med økt blodvolum og mer følsomme slimhinner å gjøre. [emoji6]

Ikke alene.
Når kvinner har synkende østrogen nivåer som feks ved overgangsalder (eller bare ved menstruasjon) så føler de fleste seg mindre vel og tiltrekkende.
Kvinner som får tilført østrogen får ofte økt lyst og føler seg mer vel. Da er det også logisk at dette også kan gi merkbare forskjeller i graviditet fordi man har økt mengde hormoner.
Men dette oppleves ulikt hos alle da våre normale hormonnivåer kan variere veldig.

I mitt tilfelle merket jeg det godt på ulikt kjønn siden man har mer testosteron enn vanlig når man venter gutt.
Null lyst og sex er rett og slett dørgende kjedelig.

Sniker som ikke tørr å komme inn her enda før neste TUL.
Hadde orgasme for første gang siden jeg ble gravid i helgen. Jeg har aldri hatt så vondt før. Hadde sterke sterke smerter. Tårene rant og jeg svettet som bare det. Gikk over etter 10-15 min ca. Men ingen orgasmer på en god stund her [emoji29]

Skjønner jeg bør syntes synd på gubben min nå. her er jeg kvalm fra morgen til kveld og energien er på bunn, har også hatt veldig mye mensvondt denne gangen.. = nesten ingen sexlyst. Ble en tur i helgen, men før det er det en god stund siden.. Får håpe det tar seg opp.. har heldigvis en fantastisk mann som ikke stresser og maser om det heller når han skjønner jeg ikke er i form.

Back
Topp