Deres erfaringer med sovepose med bånd til barna?

OH RLY?

Forumet er livet
Første kvelden vi bruker det her i gården, Mia reiser seg i senga i halvsøvne å vi må inn å legge hu igjen for at hu skal sove, pluss hu er veldig urolig når hu sover å kryper oppover til hodegjærdet + rundtomkring (skikkelig sprellemann asså[:D]). Våkner jo av at hu ligger vondt og det baller liksom på seg for tiden.

Hu har sovet siden jeg la hu ned, men regner med hu våkner etterhvert å tar en våkenrunde.....gruer meg litt for at hu skal bli veldig opprørt og slikt da...veldig spent på hvordan det kommer til å gå....
De få jeg har snakka med som har brukt sånn pose til sine respektive små har hatt god erfaring, men de snakker nesten alle om at det var litt hard start med gråting da....får litt sånn ekkel følelse av det....men er jo best for henne på litt sikt når hu får roet seg ned å forstår at natt er natt og det er best å sove, helt klart.

hvordan var det når dere startet med dette? roet den lille seg fort eller ble det mange våkennetter? vil gjerne høre erfaringer![:)]

off, ingen som bruker det asså?

prøvde det litt men ble bare tull.
droppa reimene og bruke bare soveposen. funka mye bedre.
var vanskeligere for henne og reise seg med den uansett.

Jeg bruker bare pose på lisjepia mi da hun sparker av seg dyna til stadighet. Har ikke trengt å bruke bånd så kan ikke dele erfaring sånn sett, men har skjønt det slik at flere her inne har brukt og bruker det..., så det er vel noen som kan dele erfaring[:)]

Jeg bruker det på min, men han har brukt den siden han var 5 mnd gammel, så han er vant med det, og sover bedre i posen enn uten. Begynte å bruke den da han lærte seg å krabbe, for han krabbet rundt i sengen sin, og klarte ikke å roe seg ned på kveldene. Var ingen problem å venne han til posen, allerede første natta sov han som en stein, og har gjort det siden.
Kan vel bli litt vanskelig med lillejenta di, siden hun er såpass stor blitt, og ikke er vant med det. Eller kanskje det går helt fint..
Gutten min lå sånn at han kunne snu seg over på sidene i posen sin, så han satt ikke så veldig fast.

EDIT; Bare de første mnd han var bundet fast i sengen, nå bruker han bare posen...

åh så gla jeg ble når jeg så det var svar her!!

mia er en reser med pose uten bånd på, merker ikke forskjell vi asså *ler* må melde hu på turn tror jeg når hu blir større[8D]

jeg ga hu såpass slakk at hu får til å snu seg litt på siden, for hu sover alltid på siden så kan ikke ta fra hu det føler jeg. trodde jo at den reima kom til å bli alt for kort, så slakka den maks først, putta jenta i posen å hu snudde seg på magen på to sekunder[:D] måtte bare le da! så den ble stramma mer enn jeg først tenkte, er ikke stram over magen heldigvis, var litt bekymra for det nemlig...

håper hu responderer bra på den, er så veldig spent nemlig...[:)]

dytte bittelitt[8D]

ja her sitter jeg da, eller går fra vårt rom til hennes rom hvert 3min. starta veldig bra, men våkna til samme tid som alltid pga mat. driver å venner hu av flaska så tilbyr vann heller, ikke spes populært.

hu er trøtt, men sove nei? klage er myyyye mer morro! er sånn sinnaklaging, ikke noe nød

*inn å sjekke hu igjen*

går ikke sånn aller verst egentlig, får spørre meg selv igjen om en time, hu har alltid vært veldig bestemt når hu skal gjennomføre noe nemlig min skjønne[:)] får bli en styrke for henne seinere i livet[:D]

måtte stramme inn den sela litt for hu klarte å romstrere seg over på magen når hu fikk slakk nok til å ligge på siden, snakk om slangemenneske ja!

*inn å sjekke*

bra man har bærbar nå da[8D]

Back
Topp