Deres erfaringer med småblødniger

Ønskespire21

Flørter med forumet
Jeg har spottet litt de siste dagene og er nå i uke 8. Er fortsatt ganske kvalm, så jeg tenker det er vel positivt :happy:
Har ul til neste uke, så tenker egentlig bare å håpe på å få se liv da!
Noen som har noen solskinnshistorier?
Dere som har opplevd spotting som starten på en SA- hvor lang tid gikk det før alt kom ut?

Jeg har spottet litt de siste dagene og er nå i uke 8. Er fortsatt ganske kvalm, så jeg tenker det er vel positivt :happy:
Har ul til neste uke, så tenker egentlig bare å håpe på å få se liv da!
Noen som har noen solskinnshistorier?
Dere som har opplevd spotting som starten på en SA- hvor lang tid gikk det før alt kom ut?

Jeg har kun erfaring med kjemisk/SA 5+0(var antakelig kortere da jeg måtte over ikm for 1-2 på cb). Spotting begynte mandag, ‘noe’ kom ut tirsdagen og blødde ellers som en lett mens i et par dager til.

Edit: så fra spotting til det kom ut noe var det jo kort tid. Småspotting i noen dager i uke 8, uten smerter og med graviditetssymptomer høres enn så lenge ikke faretruende ut:) Venninnen min blødde jevnt hele svangerskapet sitt og det gikk bra. Blir spennende med ultralyd. Greit å utelukke MA. Krysser fingrene for bankende hjerte:)

Jeg har fått blod på papiret tre ganger, men kun på papiret.
Opplevde det i uke 6, uke 8+5 og uke 11+1.
Siste gang hadde jeg akkurat vært på ul og sett en sprell levende krabat. Regner derfor med at alt er i skjønneste orden.

Med mini på 2 år blødde jeg og spottet fra uke 8-9, var sikker på at jeg mistet, men ul viste en liten minibaby i magen:Heartred

Jeg begynte å blø veldig, to ganger. Men har sett liv på UL etter det. :)

Sniker.

jeg har opplevd å blø litt etter sex. Kan ikke være noe så enkelt?

Har blitt sykemeldt med grunn mulig truende abort.
Etter å ha hatt brunlig utflod på papiret i en uke.
Ser ut til at det å holde seg i ro fungerer.

Er du usikker, snakk med legen.

Jeg hadde en MA i juni, Jeg spottet fra uke 7-8 til uke 11, ikke hver dag men ofte. Så i uke 11 kom en stor blødning og ul viste at utviklingen hadde sluttet for flere uker siden. Enda tok det et par dagen før det kom mye blødning som typ mensen. Heldigvis ordet kroppen opp selv, og jeg slapp både medisin og utskrapning.
Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt dit du skal på tidlig ul å forklart at du spotter litt og spurt om du kunne få kommet inn før.
Ønsker ikke skremme deg med denne historien. Spottet noen dager med 1.man også, var da 7 uker på vei, og blødningen stoppet og alt gikk bra. Fikk time på sykehuset for å se om der var liv, og det var der heldigvis :Heartpink

Jeg hadde en MA i juni, Jeg spottet fra uke 7-8 til uke 11, ikke hver dag men ofte. Så i uke 11 kom en stor blødning og ul viste at utviklingen hadde sluttet for flere uker siden. Enda tok det et par dagen før det kom mye blødning som typ mensen. Heldigvis ordet kroppen opp selv, og jeg slapp både medisin og utskrapning.
Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt dit du skal på tidlig ul å forklart at du spotter litt og spurt om du kunne få kommet inn før.
Ønsker ikke skremme deg med denne historien. Spottet noen dager med 1.man også, var da 7 uker på vei, og blødningen stoppet og alt gikk bra. Fikk time på sykehuset for å se om der var liv, og det var der heldigvis :Heartpink
Forstår at ma kan være en mulighet, har selv opplevd det før, men den gangen hadde jeg ingen symptomer mens nå er jeg utslått av kvalme og kaster opp flere ganger daglig.. så på en måte føler jeg meg ikke like bekymret :shy:

Forstår at ma kan være en mulighet, har selv opplevd det før, men den gangen hadde jeg ingen symptomer mens nå er jeg utslått av kvalme og kaster opp flere ganger daglig.. så på en måte føler jeg meg ikke like bekymret :shy:
Det må jo være et godt tegn! Jeg hadde ingen svangerskapsplager da jeg hadde MA, nå har jeg kraftige symptom, så føler meg trygg på det vil gå bra denne gangen selv :shy: krysser alt jeg har for at du også får se et bankende hjerte neste uke! Mange blør/spotter litt i begynnelsen av svangerskapet :Heartpink

Back
Topp