Deres erfaring med mme-typen Babysemp 1, ev. tips til andre merker?

Pin-up

Forumet er livet
Noen som har erfaring med mme-merket Babysemp 1? Har måttet gi opp NAN. Det er altfor kraftig kost for den lille magen, så nå er jeg på jakt etter et merke som ikke gir så mye mageknip. Eventuelt tips om andre merker?

hva med hipp? bruker hipp til mini og han har ikke mageknip eller noe.

Vi var veldig fornøyd med semp;) Vi byttet flaske, til dr brown, og det hjalp veldig.

Jeg vurderte Hipp, men har hørt fra flere at de ikke var fornøyde. Men er jo aboslutt verdt et forsøk dersom babysemp ikke funker da:)

Tina1989 skrev:
Vi var veldig fornøyd med semp;) Vi byttet flaske, til dr brown, og det hjalp veldig.

Bruker Dr Brown og Aventflasker med antikolikksystem, og føler det funker bra her også:) Så bra at Semp funket, håper den gjør susen her og! Merker du noe til at barnet ditt gulper mye? Fikk vite at Babysemp ofte fører til mye gulping..

Vi brukte Hipp, snuppa her tålte verken NAN eller collett... Prøvde babysemp, merket ikke noe stor forskjell i forhold til hipp egentlig...

Her gikk det i Hipp, ble steinhard i magen av NAN. Helt fin i magen av hipp.

Siden det er flere her som er fornøyde med Hipp skal jeg jammen prøve:) Takk for svar, jenter!

Her har collett fungert veldig bra på begge ungene. Nan har vi bare måttet gi opp. Han gulpa mye av nan og..

Her ble magen hvertfall mye bedre med Hipp:)

Begynet også med Dr.Brown flasker. Er etter dette blitt veldig bra. Men vet jo ikke om det er mme-en og flaskene, eller bare at han er blitt eldre:-)

Lykke til!

Det har jeg ikke tenkt over at kunne henge sammen, han har gulpet endel. Men etter vi begynte mer å mer med fast føde gikk det gradvis over;)

Jeg amma,men ga han en flaske nan og d gjorde jeg en gang. Har aldri hørt en unge skrike så ille noen gang, han fikk fryktelig vondt i magen stakkar. D tok sin tid før jeg prøvde noe igjen,men da gikk jeg for hipp. D har gått suverent og aldri vært noe problem :) Den skal vis være mildere mot magen.

Fikk vondt i magen av NAN, gulpet voldsomt av Hipp, så nå prøver vi BabySemp.. Den skal visst være den erstatningen som er mest lik morsmelk, så vi krysser fingrene for at dette blir bra..

Her var Hipp en suksess! Guttungen hadde jo litt magevondt en god stund etterpå byttet også, men følte det hjalp litt hvertfall:-) Og den er kjempegod på smak:)

Skulle ønske vi hadde visst om Dr.Brown flaskene helt i starten, for de er geniale!:)

(Oi, dette var en gammel tråd så jeg nå etterpå ;) )

Her var det kun Collet som fungerte best. Hipp og Nan fikk de vondt i magen av

har nå prøvd babysemp 1 siden sist jeg skrev over. ungen gulpa opp igjen alt etter hvert måltid, mageknip og steinhard i magen. etter 2 uker så gikk jeg tilbake til hipp igjen og ingen gulping og ingen mageknip.

Back
Topp