Deres erfaring etter hormonspiral uttak?

Bareentil...

Flørter med forumet
Tok ut hormonspiralen 7.juni, blødde som en foss i ca 10 dager men etter det ikke skjedd noe. Altså ingen positiv test og ingen mens.:confused005

Hvor lang tid tok det før dere kom igang med syklusen? :)
Begynner å bli utolmodig nå siden det er 10 uker siden uttak, og vil helst bli gravid nå :angelic:
 
Jeg tok ut min 31.07. Og har kun sports litt og har fått positive El tester.. Så håper det stemmer
For da er jeg i rute igjen
 
Jeg tok ut min før en uke siden og hadde positiv eltest på lørdag. Og etter det har jeg blødd ;p
 
Jeg hadde El når jeg tok ut min i starten av november. Klaffet ikke da, eller hadde en kjemisk. Noen dager med positiv test, så kom mensen. Kom rett inn i syklus igjen, så klaffet det igjen i desember, men begynte å blø 4+5. I januar klaffet det, og nå er jeg i uke 33 ❤️ :)
Lykke til, ofte trenger kroppen litt tid på å komme seg! Har du tatt El tester? Prøv noen uker med det, kanskje du finner syklusen :)
 
Jeg tok ut min torsdag forrige uke. Fikk en blødning den første søndagen, som varte frem til og med torsdag. :) Tror nok det var TR, så håper på å få en positiv el-test ila neste uke :smiley-bounce012
 
Jeg tok ut min 18.juni, så fikk jeg mens 21.juni (den varte i 12 dager :rolleyes:).
Så fikk jeg mens igjen 1 uke etter forventa mens (1. aug, varte i 5 dager).
Nå tester ikke jeg for å finne ut når jeg har eggløsning, men mener den akkurat har vært her (pga appen min og eggløsningsslim). Så nå er jeg inne i venteperioden for å se om mensen kommer ca 30. august eller om jeg får en pause i 9 mnd ;)
Jeg hadde ekstremt ustabil syklus med hormonspiralen min da, har hatt mensen 4 ganger i år :hilarious:

Etter uttak forrige gang (da vi skulle prøve på nr 2), så mener jeg at jeg hadde normal syklus med én gang. Men da hadde jeg også stabil syklus med hormonspiralen. Tok den ut da etter bare 11 mnd, denne gangen hadde jeg den i 2 år og 3 mnd.
 
Jeg hadde El når jeg tok ut min i starten av november. Klaffet ikke da, eller hadde en kjemisk. Noen dager med positiv test, så kom mensen. Kom rett inn i syklus igjen, så klaffet det igjen i desember, men begynte å blø 4+5. I januar klaffet det, og nå er jeg i uke 33 ❤️ :)
Lykke til, ofte trenger kroppen litt tid på å komme seg! Har du tatt El tester? Prøv noen uker med det, kanskje du finner syklusen :)

Har prøvd eggløsningstester, men fikk bare negative så ga det opp litt :( Virker som at systemet har gått i dvale siden jeg ikke har fått mens og alle g- testene er negative :confused:
Lurer bare på hvor lenge jeg venter før jeg prøver å få hjelp fra legen til å starte opp maskineriet :laughing002
 
Back
Topp