Deres beste tips for dåpsdagen?

Advokato

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
❤Januarlykke 2022❤
Februarlykke 2022❄️
Dere som har hatt dåp, hva er deres beste tips for dåpsdagen? Hva skulle du ønske du hadde tenkt på, noe du ønsker du hadde blitt fortalt/advart om? Noe du savnet, noe du tenkte var unødvendig bry osv? :p
 
Skulle planlagt talene litt bedre.
Skulle spurt presten om ordentlig gjennomgang av seremonien fordi det ble mye tull..
Skulle husket å sette fram alle dessertene/frukt/kakene:facepalm:
Skulle gjerne ordnet en takke-pakke til fadderene.

Anbefaler å åpne pakker forholdsvis tidlig, da får man bedre tid til gjennomgang, kikking og "takking":)
 
Husk å ta bilder med de dere ønsker å ta bilder med :)

Ellers er jeg enig med Regnbuebarn som sier at babyen må få sove når det trengs. Her følte jeg på at det ble for mye soving, men innser i ettertid at det var dumt. Vi kan jo selvfølgelig ikke noe for det!
 
Tusen takk for tips :love017 Vi har hatt noen store bursdager i det siste og valgt å ta de alle som "generalprøver". Vi har heldigvis en snill baby, men det er viktig å følge klokka mtp søvnen hennes. Heldigvis sover hun godt i vogna si, så den tar vi med + sjalet, i tilfelle... Ellers gruer jeg meg til seremonien. Vi er 5 stk som skal ha dåp, i tillegg til at det er 1. Påskedag... Er så redd det skal bli skriking i kirka, og at siderommet er fullt og jeg må gå rundt i kirka/gangen med en hylende baby med fulle kirkebenker :hilarious::hungover:
I tillegg tenker jeg det er vanskelig å få tatt bilder i kirka når vi er så mange som skal ha dåp. Er det et must, eller kan vi ta bilder i/utenfor lokalet?
 
Back
Topp