Deres beste kjøp?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Av det dere har av utstyr, hv har dere vært mest fornøyd med?

Jeg vil si babynestet (uunnværlig de første to månedene), Babybjörn vippestol og babycall.

Samt voksi move og urban (var aldri bekymret for at hun frøs).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde aldri unnværet babynestet! Det og bæreselen, eneste måten mini ville amme på en liten periode:p Nå som hun er blitt større er vippestolen favoritt, da kan jeg gjøre husarbeid og div uten at hun sutrer for mye:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vært veldig fornøyd med newbornsettet til Stokke :) Ho trives ikke så godt i vippestolen enda, så det har vært veldig greit å kunne sette ho i stokkestolen når jeg har lagd mat, rydda kjøkken og stue, og sminka meg og sånn :)
 
Baby bjørn vippestolen. Å Manducaen som jeg kjøpte til Storebroren. Brukte den ikke så mye til han men nå brukes den stort sett hver dag. Super når vi går til bhg. da slipper vi drasse med oss vogna og kan gå en snarvei.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Vogna, babynestet og babygym:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Baby bjørn vippestol, caboo bæresjal og stellekommode! Synes det er veldig praktisk å ha klærne i skuffer der jeg steller. Og så kjøpte vi den brukt for 400kr, så veldig fornøyd med det.

Er også veldig glad i kurven som hun sover i, men den er sikkert 70 år gammel så det er jo ikke et kjøp:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Manduca'en, skjønner ikke hvordan man kan klare seg uten :p Og babynestet.
 
Vippestolen, vugga, vognen, uroen over vugga, stellekommoden med badekar i :)


Lillegutt 5/3-14 <3
 
vippestolen, babynestet, ammeputa, uroen, vogna... babynestet overrasker meg mest at jeg skulle bli så glad i..
 
Er det mange av dere som bruker babynestet fortsatt? Jeg brukte det bare til hun var 8 uker.
 
Vi bruker det ikke, har pakket det bort. Jeg var også overrasket over hvor glad vi var i det. Att på til hadde jeg sydd det selv, ekstra stolt over at det ble så mye brukt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi bruker det fortsatt, men det er knytt helt opp. Han liker å ligge inntil noe om natta:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Fjerna nestet fra vugga om onsdagen faktisk. Det andre (noe større) ligger fortsatt i lekegrinda/senga i stua, men ho er snart for lang til dèt også.
 
Vugga har jeg også pakket bort, dvs solgt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vippestol og baby carrier! Uten de hadde ryggen sagt takk for seg for lenge siden :D
 
Automatisk vugge.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det mange av dere som bruker babynestet fortsatt? Jeg brukte det bare til hun var 8 uker.
Vi bruker det fortsatt.. Har knytt opp i enden da.. Når han våkner i løpet av natta for mat, er det over i vår seng og nestet.. Syntes han ligger tryggere da..
 
Back
Topp