Deres best tips for å skjule at dere er gravid på fest?

medexa

Forelsket i forumet
Skal på fest i helgen og må gjøre mitt aller beste for å ikke vise at jeg er gravid, vet det er flere gravide som kommer og de er alltid på let etter andre som er det :-) haha.. Har dere noen gode tips?:-)

Det lurer jeg også på! Føler at alle vet at man er gravid hvis om man skylder på antibiotika :happy:

Min foreløpige plan er å helle alkoholfri rødvin over på en tom vinkartong og lime igjen esken med superlim. Føler dette ser mer ekte ut enn en vinflaske med skrukork siden de som ser etter tegn vil bli mistenksomme på skrukork. I tillegg tenkte jeg å prøve å helle alkoholfri øl over på vanlige ølflasker og deretter prøve å sette på igjen korken mest mulig uskadet :cat:

Tar gjerne imot flere gode ideer, for jeg er også veldig bekrymret for å bli avslørt :nailbiting:

Sier jeg skal noe dagen etterpå eller kjøre noen hjem om natten :-) eller at jeg bare ikke har lyst å drikke.

Edru er det nye på fest. Wr dere ikke oppdatert? ;) Jeg hadde bare sagt jeg ikke følte for vin, og at jeg har tidlige planer dagen etter. :)

Jeg hadde alkoholfri vin på vanlig flaske sist, og det funka fint!:) ingen som skjønte det eller reagerte på det med skrukork, nå er det jo så mange viner som har skrukork. Hadde også med alkoholfri i vanlig flaske noen ganger uten at noen så det.

Skal på fest i helgen og må gjøre mitt aller beste for å ikke vise at jeg er gravid, vet det er flere gravide som kommer og de er alltid på let etter andre som er det :-) haha.. Har dere noen gode tips?:-)
Jeg skal også på fest i helga! Jeg går for alkoholfri vin over på vanlig vinflaske, i tillegg sier jeg nei til drinker, shots også videre på grunn av migrene:) Har også mannen og bestevenninne der som begge er klar over situasjonen:) Har ellers planer om å dra opp stemningen så mye som mulig for å unngå å få fokus på drikkingen min;) Dansing klin edru inkludert... haha!:D

Takker for gode tips! Utgangspunktet mitt er å helle alkoholfri over på vanlig vinflaske ja.. Får satse på at det funker fint!:-)

Om jeg fikk shots ute, så bare lata jeg som jeg shotta og kasta det bak ryggen. Fikk jeg vin eller øl, så drakk jeg ikke av det, bare lata som og tømte ut litt etter litt på do, ingen som tenkte over det!:P

Hehe, hadde fest hjemne hos oss, bare passet på og blande "drinker" alene på kjøkkenet (les:bare cola) og et krus med oboy som var baileys :laughing021

Når jeg skulle på julebord sa jeg at jeg gikk på antibiotikakur og derfor ikke kunne drikke. Kunne heller være sjåfør :P

Jeg var på fest i går og fikk selvfølgelig spørsmålet om det var bolle i ovnen ettersom jeg takket nei til vin. Klarte på ingen måte å holde tilbake smilet, så ble da bustet etter ca. 5 minutter :P Mannen min og jeg hadde faktisk snakket om hva vi skulle si dersom de spurte, men fikk litt panikk når de begynte å spørre :P
Jeg er helt elendig til å lyve, men tror jeg må skylde på antibiotika neste gang :)

Vi skal i bryllup på påskeaften, så da skal vi si jeg har hatt ørebetennelse og går på antibiotika :p De nærmeste skal vi ha fortalt det til da

Kjole som sitter pent på overkroppen, men som er god og vid fra midjen og ned...så får du puste og ingen ser magen

Bare lite tips. Se på alkohol prosenten på de alkoholfrie vinene. Alle jeg har funnet har litt alkohol, å jeg er vel kanskje litt hysterisk, så jeg holder meg unna dem.

Bare lite tips. Se på alkohol prosenten på de alkoholfrie vinene. Alle jeg har funnet har litt alkohol, å jeg er vel kanskje litt hysterisk, så jeg holder meg unna dem.
Alt som inneholder under 0,7% regnes som alkoholfritt.
F.eks kefir og gjærbakst er i samme kategori, så her tar jeg meg ihvertfall en alkoholfri øl med god samvittighet:)
Sunnere enn brus og :)

Til ts:

Jeg er mer glad i øl selv da, og syns Staropramen sin alkoholfrie er veldig god:) ganske nøytral etikett og, så ikke så lett å se at den er alkoholfri om man ikke titter nøye etter;)

Alt som inneholder under 0,7% regnes som alkoholfritt.
F.eks kefir og gjærbakst er i samme kategori, så her tar jeg meg ihvertfall en alkoholfri øl med god samvittighet:)
Sunnere enn brus og :)

Som sagt er jeg hysterisk :-P Kan være andre som er som meg og ikke vet det, for så å få panikk om de drikker en flaske. Hehe.

Som sagt er jeg hysterisk :-P Kan være andre som er som meg og ikke vet det, for så å få panikk om de drikker en flaske. Hehe.

Derfor jeg tenkte det er greit å opplyse om at andre hverdagslige varer også inneholder alkohol;) ikke alle som er klar over det heller. Det er på ingen måte skadelig for fosteret med det bittelille som er der, men det er selvfølgelig helt opp til hver enkelt hva de velger å gjøre:)

Sa at jeg skulle kjøre tidlig dagen etterpå når det var fest hos oss i går kveld. Min mann mente at han som spurte kanskje ble skepisk, men det får så være.

Back
Topp