Lykkelig med 3
Forumet er livet
insoirert av Gullkorn fra barnemunn: De ti bud...
Vist deres barn har kommet med noen gulkorn så kunne vi skreve det her?
Vist deres barn har kommet med noen gulkorn så kunne vi skreve det her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Sol76
Min søster gjemmer godteriet i de øverste kjøkkenskapene.
En morgen når hun stod opp hadde allerede guttungen på ca 3 år stått opp.
Hun fant en stol ved kjøkkenbenken og goderipapir i stua...
Så spør hun nevøen min hva han har gjort..
Han svarer da "æ lista mæ a lett a tå"[:D][:D][:D] (han listet seg så lett på tå[:D])
ORIGINAL: Christine...
Har ikke akkurat noen gullkorn som jeg kommer på i farten, men Snorre var så opptatt en stund av at mamma og pappa var så flinke. Men han klarte ikke uttale ordet helt skikkelig.
Da vi var på hytta måtte jeg inn og ut av bilen ett par ganger for å åpne grinder. Da jeg fikk satt meg inn i bilen igjen sier han " Mamma!, å så fitte!"

ORIGINAL: Strimmelpinne
Søstra mi var i dyrehagen og der hadde hun og pappa sett på esel. Søstra mi løfta opp halen til eselet og sa. -Se pappa!! Tissen til mamma jo!
Jeg og søstra mi var med mamma til frisøren da vi var små. Vi maste masse om å få lov til å kjøpe godteri mens mamma klipte seg, men det fikk vi ikke. Da sa søstra mi til frisøren: -Mamma bruker penger på stas og fjas, men oss unner hun ikke mat en gang. Frisøren visste ikke hva hun skulle si stakkars. Vi ble så sendt ut med penger til snop. [:D]