Deres barns gulkorn

Kjetil 1,5år var med pappen på butikke.
Pappa: Hmm... tenke på hva vi skal ha til middag!
Kjetil : pappa ikkje tenke middag berre saft IS..

Kjetil 2,5år. vi statt med kveldsen og han var urolig
Pappa: Nå må du roe deg ned ellers må vi sette deg med ovnen.
Kjetil: Nei, pappa du kan ikkje setta mamma på ovnen for då me må ringa ein ein null for da brenne i et hull så kommer brannbile og spyla ho i rompo så blir da bra!!

Kjetil 2,5år samme kvelden med kvelsen
pappen: Er du trøtt kjetil?
Kjetil: Nei...
Pappen: ser da!
Kjetil: jeg ser ikkje da....

Kjetil 3år.. sitter i sofaen når faren kommer hjem
Pappa: Hei kjetil hva har du gjort på i dag da?
Kjetil: ingen ting
Pappen da må være kjedli?
Kjetil: ja satt nå her å glodde i takke... jaja hmm hmm...(så ser han i take[8D])

Det var dei jeg kom på nå i farten [8D]

Niesen min: Mamma hva betyr sexy?
Mamman: Det betyr at du syns noen fin ( for sleppe å forklare mer)

Da skrev niesen min kort til sin kristne venninne. Du er snill og sexy[8D]

vi har lært storesøster på 4år at det kun er godteri på lørdager. (hun får det etter middag, eller til barnetv)
jeg står opp en lørdags morgen, kommer inn i stua å der sitter hun å spiser godteri til den store gullmedalje.

jeg: neimen ina daaaa.. (å står der som et spørsmålstegn
hun : jammen mamma, fantorangen sa det var lørdag.

Ja vi elsker
Jeg vil jo gjerne høre min kjære sønn si at han er glad i meg så jeg prøver flittig å fortelle ham at vi er glad i ham.
Tobias snart 2 setter seg på sengen vår en morgen og jeg sier Tobias, mamma og pappa elsker deg.
Tobias ser på meg lenge og smiler så sier han Bias eeeelsker .....toget[&:]

Min mor har høner, og var på vei for å hente egg...
Så sier jeg til niesen min på 2,5 år... : Du skulle ikke ha latt bestemor tatt med tuttene til hønene da, du begynner jo å bli litt stor for dem du nå...
Etter en liten tenkepause hører jeg..
"Jammen tante da, hønene har jo vinger så de kan fly, de trenger jo ikke tutt da" Deretter setter hun seg godt til rette med tutten i munnen! [:D][:D]

Min søster gjemmer godteriet i de øverste kjøkkenskapene.
En morgen når hun stod opp hadde allerede guttungen på ca 3 år stått opp.
Hun fant en stol ved kjøkkenbenken og goderipapir i stua...

Så spør hun nevøen min hva han har gjort..
Han svarer da "æ lista mæ a lett a tå"[:D][:D][:D] (han listet seg så lett på tå[:D])

ORIGINAL: Sol76

Min søster gjemmer godteriet i de øverste kjøkkenskapene.
En morgen når hun stod opp hadde allerede guttungen på ca 3 år stått opp.
Hun fant en stol ved kjøkkenbenken og goderipapir i stua...

Så spør hun nevøen min hva han har gjort..
Han svarer da "æ lista mæ a lett a tå"[:D][:D][:D] (han listet seg så lett på tå[:D])

Hehehe, ja det gjor han nok...!! [:D]

hehehe.....
Mange herlige Gull korn her ja ;)

Har en fra barnehagen til kjetil da... hehe
En gutt kom bort til barnhage tanten og sier
Onkelen min har fått kvine influense
Barnehage tanten: hva har han fått?
Barnet: kvine influensa!
Bhg tanten: Mener du Svine influensa?
Barnet: NEI, KVINE INFLUENSA. Han er jo ikkje et svin men han kvine sånn..

(hehe.... dakkas liten)

Har ikke akkurat noen gullkorn som jeg kommer på i farten, men Snorre var så opptatt en stund av at mamma og pappa var så flinke. Men han klarte ikke uttale ordet helt skikkelig.

Da vi var på hytta måtte jeg inn og ut av bilen ett par ganger for å åpne grinder. Da jeg fikk satt meg inn i bilen igjen sier han " Mamma!, å så fitte!"

pappaen til Marcus satt å spilte et bilspill på Pc. Marcus var kanskje rundt3 år.
Innimellom hendte det art faren bleivrig og sint å glemte at man ikke skal banne når man har barn i hus. Så jeg pleide da å be han om å være stille og lukket døra til rommet.(eller å gi seg[8D])
En dag stod jeg på vaskerommet da jeg plutselig hørt  Sa-an, Sa-an fra pc rommet.(han klarte ikke si F)
Jeg gikk ut til han å spurte hva han drev med. da fikk jeg grei beskjed om:
Jeg sitter her å sier sa-an, så lukk døra. han satt da å latet som han spilte bilspill.
[&:][&:][&:]

nevøen min var vel ca 2,5-3 år gammel da tante(meg ) ville kose litt.
så sier jeg til han ; kom å sett deg her i armkroken til tante litt.
så snudde han seg mot mora å sa engstelig, mamma, hva er en krok for noe.[:D][:D]

Husker ikke hvor gammel nevøen min var, men har var ikke så mange årene når jeg skulle sitte barnevakt en kveld.. Når det var leggetid leste vi bok, og han ba meg beholde lyset på. Trenger du det da? spurte jeg.

Ja.. huff du skjønner, jeg kan ikke noe for det.. Jeg er født mørkeredd jeg tante!

ORIGINAL: Christine...

Har ikke akkurat noen gullkorn som jeg kommer på i farten, men Snorre var så opptatt en stund av at mamma og pappa var så flinke. Men han klarte ikke uttale ordet helt skikkelig.

Da vi var på hytta måtte jeg inn og ut av bilen ett par ganger for å åpne grinder. Da jeg fikk satt meg inn i bilen igjen sier han " Mamma!, å så fitte!"

Søstra mi var i dyrehagen og der hadde hun og pappa sett på esel. Søstra mi løfta opp halen til eselet og sa. -Se pappa!! Tissen til mamma jo!

Jeg og søstra mi var med mamma til frisøren da vi var små. Vi maste masse om å få lov til å kjøpe godteri mens mamma klipte seg, men det fikk vi ikke. Da sa søstra mi til frisøren: -Mamma bruker penger på stas og fjas, men oss unner hun ikke mat en gang. Frisøren visste ikke hva hun skulle si stakkars. Vi ble så sendt ut med penger til snop. [:D]

ORIGINAL: Strimmelpinne

Søstra mi var i dyrehagen og der hadde hun og pappa sett på esel. Søstra mi løfta opp halen til eselet og sa. -Se pappa!! Tissen til mamma jo!

Jeg og søstra mi var med mamma til frisøren da vi var små. Vi maste masse om å få lov til å kjøpe godteri mens mamma klipte seg, men det fikk vi ikke. Da sa søstra mi til frisøren: -Mamma bruker penger på stas og fjas, men oss unner hun ikke mat en gang. Frisøren visste ikke hva hun skulle si stakkars. Vi ble så sendt ut med penger til snop. [:D]

Hehehe.... tidi..
Men den med dere hos frisøren var bare herlig da[;)]
måtte lese den til min mann og han sitter å ler enda... hehehe...
Og kom fra han i puste rommet,,, gu hvor sleipe barn er [8D]
Minner om En episode vi hadde med kjetil på senteret da vi skulle hente sån bil han kan sitte i og så skulle vi spise så når vi var på vei for å spise roper han ut på senteret: Jeg får IKKJE mat...
Huff da var jeg flau da-.-

hehe mangen bra gullkorn. Storebror hadde ein bra ein her for ett par veke sio:

me diskuterte litt.
Meg: åååå da eg ønske meg mest i heile verden e at du hørre itte når eg snakke te deg!

Owen:(ser domt på meg) JAVEL.. du får skriva da på ønskelisto di te neste jul!!!!

kunne kje gjer anna enn å le [:D][:D]

owen 3 år sitter utenfor huset då da komme ei gammal dama forbi.. ca 70-80 år gammal.
han blir litt flau i ansiktet og vinke sjenert til ho og ho tilbake. verken eg eller mamma visste kem ho var så me spørte owen.

Kem va da der?

owen: isssss nei da va no bare ei JENTA eg kjenne[:D][:D]

da va dei eg kom på no :-)

Min nevø har mange gullkorn, men nå husker jo ikke jeg alle da.. MEn en som sitter fast ;)

Min bror hentet sinn sønn på 4 år sammen med vår fetter som kjører taxi da han kom hjem fra jobbtur. Så kommer Sivert ut fra barnehagen sammen med pappan sin. Min fetter møter de ute og sier: Hallaien tøffen og viser sånn peace tegn (type 2 fingrer opp)
Min søte nevø sier så: EG E IKKJE 2 EG E FIRA!!!!!
Så enkelt kan det gjøres ;)

Da min bror var liten:
Det var 17.mai og min bror hadde glede seg til å se 17.mai toget i flere dager!!
Mamma sa: no må du gå ut på terassen og se, no tror eg toget kommer snart!
Min bror går ut på terassen, og etter en liten stund hører mamma på terassen:
"Mamma!!!!!MAMMA!!!!! MAMMAAAAAAAAA!!!!!!!!! 17. mai toget er her!!!! SEEEE ALLE DE!!!!de har kjøpt likt flagg til meg!!!!!!!!!! "

Loke 1,5 år: Mamma mamma, bestefar fittehåre!!!! (Bestefar har fritt for hår).... [8D]

Jeg kjører bil en dag sammen med Loke, da 2 år. Jeg sier: Loke, du e mamma sin fine, store gutt!
Loke svarer: Mamma, du e bære ei prompemus....

Jeg sitter og pumper ut melk en dag i stua.. Loke på 3 år står og følger nøye med.
Så bryter han ut av seg: Mamma, du har store puppa, MEN han bestefar, han har mye større!![:D][:D][:D]

ikke min gutts gullkorn, han sier svært lite enda ;)

men min søster som liten hadde ring på spring hos naboene 100 ganger etterhverandre.. tilslutt gikk han ene hjem til mor å sa at 1 eller 2 ganger er greit men så er det nok! å han hadde sett at søstra mi var med

da mor sa ifra til søstra mi at det ikke er greit med 100 ganger sa hum : jeg har ikke hatt ring på sprng.. mor: jo naboen såg deg jo! søss: han kunne ikkje se meg for eg gjemte meg bak ein stein!..

haha busted!

Back
Topp