Deres 3 år gamle jenter

Hun er ihvertfall ingen prinsesse, hun blir dødelig fornærmet om noen kaller henne for en prinsesse. Eneste gangen hun til nød går med på at hun kansje er en prinsesse, er når hun kler seg ut sammen med de andre jentene i bhg. [:D]

Hun er glad i rosa og lilla, men det blir ikke noen krangel om jeg sier hun skal ha på seg en blå joggebukse som storebroren har hatt, men det må stå hennes navn i den, ikke brorens.. [:)]

Hun er heldigvis veldig lettvindt sånn sett, ihvertfall foreløpig.... [;)]

Min 3 åring er overhodet ikke intresert i prinsesse ting.
Er mere på dinosaurer,sabeltann og handy mandy[;)]
Bryr seg fint lite om hva hun har på seg også.

vår jente synns alt vi sier er kult er kult[8D]
hun liker veldi godt rosa, men har ikke noe imot at hun for eks fikk blå sykkel nå.
hun får IKKE bestemme hvordan klær hun skal ha på og at alt skal være rosa hehe[8D]

ORIGINAL: Vesle Helmine!

ORIGINAL: The real Plug!

Hun er JENTE..
Rosa, Hello Kitty, Prinsesser, Tingeling, glitter, smykker og det som hører til!

MEN, hun er også første som hopper ut i vårens største sølepytter, danser i regnet, griser med søla og brummer høyest med biler..[:D] Hun er IKKE redd for å bli skitten, hun LIKER det egentlig..[8D]

Hun er rett og slett "the best of both worlds" som "Hanna Matana" ville sagt det..[:D]

Sånn er jenta vår også! Så kan jeg legge til at hun sjelden oppfører seg som en prinsesse[;)]

Sign! Og hun har det IKKE etter meg, for jeg hater rosa-prinsesse-glitter-dill.. [:D]

Back
Topp