millililly
Forelsket i forumet
Hvordan er de?
Jenta vår er veldig opptatt av rosa, alle klærne bør være rosa.
Hun vil helst aldri gå med bukse, bare skjørt eller kjole.
Når hun kommer hjem fra barnehagen går hun rett inn på rommet og bytter klær, hun bytter klær igjen litt senere.
Hun har noen høyhælte sko (sånn kostymesko til en prinsessekjole) som hun tripper rundt på i stua (jeg lar henne aldri gå ut med dem altså).
Mannen min synes hun er veldig opptatt av å se fin ut.
Hun skifter alltid klær hvis de blir skitne, selv om det bare er en dråpe..
Men vi har ikke oppmuntret hun noe spesielt, jeg pleier å si hun ser fin ut når vi har tatt på henne klær om morgenen og ordnet håret, men ikke noe mer enn det.
Jeg er opptatt av hva jeg har på meg når vi går ut av huset, men ikke inne, så tror ikke hun er påvirket av meg.
Hvordan er deres 3 åringer (jenter)?
Jenta vår er veldig opptatt av rosa, alle klærne bør være rosa.
Hun vil helst aldri gå med bukse, bare skjørt eller kjole.
Når hun kommer hjem fra barnehagen går hun rett inn på rommet og bytter klær, hun bytter klær igjen litt senere.
Hun har noen høyhælte sko (sånn kostymesko til en prinsessekjole) som hun tripper rundt på i stua (jeg lar henne aldri gå ut med dem altså).
Mannen min synes hun er veldig opptatt av å se fin ut.
Hun skifter alltid klær hvis de blir skitne, selv om det bare er en dråpe..
Men vi har ikke oppmuntret hun noe spesielt, jeg pleier å si hun ser fin ut når vi har tatt på henne klær om morgenen og ordnet håret, men ikke noe mer enn det.
Jeg er opptatt av hva jeg har på meg når vi går ut av huset, men ikke inne, så tror ikke hun er påvirket av meg.
Hvordan er deres 3 åringer (jenter)?