deren som har barn i barnehage

lille iskaffe

Forumet er livet
skal dere fortsette å ha barna i samme barnehage eller har dere søkt om overflytting?

veldig fornøyd med den vi har [:D]

er stor fornøyd me den vi har så kommer til å ha han i samme bhg[:D]

hvorfor skal man flytte hvis man er fornøyd...???

vi er kjempe fornøyde og blir og skal ha minsten inn i samme bhg til høsten..

Vi har søkt om overflytting. Den barnehagen han går i nå var en midlertidig barnehage, mens de skulle bygge ny som skulle åpne i august i år. Fikk beskjed forrige mnd at den nye barnehagen ikke ville åpne før april neste år[:@]
Den barnehagen han går i nå har ingen lekeapparater ute. Ingen mulighet for dotrening. Lang, og farlig vei, spes. om vinteren + + +
Har søkt om overflytting til en godt etablert barnehage 5 min gåavstand fra her vi bor[:)]
Håper minstejenta også får plass i den barnehagen[:)]

ORIGINAL: lille_blomst

fortsette i samme.
kjempeflott barnehage!

Han bytta bhg i august..

Søkt overfltting siden det er en midlertigbarnehage[;)]

ORIGINAL: blomsten min

kunne ikke vært mere fornøyd med barnehagen så flytting blir ikke akutelt

sign

vi skal bli i samme bh men den flytter til høsten[:)] kjempe førnøyd med personalet og det blir bra med helt nye lokaler

samme barnehage,e så førrnøyd me dein..

Samme som nå ja.. Er ikke helt superfornøyd med dem, men han trives utrolig godt og det er det som betyr mest for meg da.. Så satser på plass der til lillebebisn til neste år..

ORIGINAL: lille_blomst

fortsette i samme.
kjempeflott barnehage!

Vi har søkt overflytting.
Synes det er super trist for vi er kjempe fornøyde med bhg til snupi, men vi har flyttet iløpet av dette bhg året, og er mere praktisk med bhg nærmere der vi bor nå. + at ho i den lille familiebarnehagen ho går nå ville blitt størst fra høsten, og den lille bulldoseren vår trenger litt mere utfordringer.[:)]

Back
Topp