Dere

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg lurte på en litt annerledes ting. Har dere sex? Jeg er redd noe kan skje, og som feks ved orgasme så trekkes livmoren sammen. Tenker på stakkars som ligger på innsiden :o eller om man kan miste ved orgasme ?:p jeg må bare spørre

Sent from my iPhone using BV Forum

Sex er heldigvis helt trygt :D med mindre man opplever blødninger, da skal man ta en prat med legen ;)

Så da er også orgasme trygt ? Haha nå føler jeg meg mindre smart :p

vi puler å koser oss vi ! nå er han borte på jobb reise da. men før han dro så hadde vi oss hver dag! nesten så den derre koseputa mi ikke fikk nok.......
så gleder meg ti lhan kommer hjem nå * klapper i henda *

så lenge ikke legen har sagt noe på det, eller du har historikk med for tidlig åpning eller noe sånt. så pul å ha det gøy til du skriker ! ;)

Jeg lurte på en litt annerledes ting. Har dere sex? Jeg er redd noe kan skje, og som feks ved orgasme så trekkes livmoren sammen. Tenker på stakkars som ligger på innsiden :o eller om man kan miste ved orgasme ?:p jeg må bare spørre

Eh...ikke det at jeg er noe sex-dyr eller noe sånt, men om sex og orgasme var "farlig"...hadde jeg nok mistet for lenge siden :P
Om man ikke blør, og ikke har noen uvanlige smerter, eller etter anbefaling fra lege, kan man trygt ha sex :)

Hehehe :) jammen da er det bare å hoppe i vei ;)

Ja det sies jo at trening er bra i svangerskapet, noen tar løpingen i skogen mens andre tar den innenfor 4 vegger :)

Ja det sies jo at trening er bra i svangerskapet, noen tar løpingen i skogen mens andre tar den innenfor 4 vegger :)

Det er kaldt i nord-norge på denne tiden av året, så jeg holder meg glatt innenfor 4 vegger ;)

Hehehe ;) men takk for gode svare dere :) glad man kan ha noen å spørre istede for å lese masse rart på nett :) hva skulle man gjort uten babyverden :o

her har vi mest pliktsex.. jeg har egentlig ikke lysst på men gjør det for sambo sin skyld.. har egentlig ikke hatt lysst på sex siden minstemann ble født (6mnd siden) men stakkar kan jo ikke la han gå uten noe som helst i 6 mnd heller :P

Får håpe lysten din kommer tilbake også da :)

Klart vi puler:) gleder meg vilt til han kommer fra jobb, har alltid elska lukta av han og nå er jo luktesansen 100 ganger bedre, yammy! Og egenhjelp skjer når savner blir stort.
Orgasmer er bra:) du trimmer underlivet ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så flott :D nå kan jeg slappe av og nyte det med god samvittighet :)

Ikke hatt på over en uke grunnet de blødningene sist uke.. Men er ul på fredag fin blir det på av igjen :)
Har en frustrert samboer om dagen :O litt frustrert selv også, selv om vi ordner oss på andre måter ;)

Back
Topp