Vi venter vår første i Mars, og har sett i vognjungelen hele prøvetiden, men vi er ikke sikker på hvilken vogn vi skal ha!!
Kriterier:
Den må være forholdsvis lett
Ha svingbare fremhjul som kan låses
4 hjul
Ha vendbart styre
Noenlunde stor bag
Lun kalesje
Og helst ganske liten sammenlagt
Har dere forslag? Og om noen har erfaringer med de vognene som blir foreslått, kom GJERNE med de!!
Var rundt idag, og hadde tenkt å se på Ennaljunga city cerox 360, men den er hvis utgått..Og umulig å få fak i ny(?) og jeg vil så gjerne ha en ny vogn..
Har sett på bugaboo cameleon også, men synes bagdelen er så lav..? Og sliter fremdeles med å venne meg til utseende på sportsdelen..
Ellers har vi Teutonia Mistral S, men synes den er litt vinglete(?) og at den fashonbaggen er liten, og den andre baggen er litt rar..?
Jadda, jeg er kresen, men trenger sårt innspill, og erfaringer!
Kom med forslag jenter!!
Kriterier:
Den må være forholdsvis lett
Ha svingbare fremhjul som kan låses
4 hjul
Ha vendbart styre
Noenlunde stor bag
Lun kalesje
Og helst ganske liten sammenlagt
Har dere forslag? Og om noen har erfaringer med de vognene som blir foreslått, kom GJERNE med de!!
Var rundt idag, og hadde tenkt å se på Ennaljunga city cerox 360, men den er hvis utgått..Og umulig å få fak i ny(?) og jeg vil så gjerne ha en ny vogn..
Har sett på bugaboo cameleon også, men synes bagdelen er så lav..? Og sliter fremdeles med å venne meg til utseende på sportsdelen..
Ellers har vi Teutonia Mistral S, men synes den er litt vinglete(?) og at den fashonbaggen er liten, og den andre baggen er litt rar..?
Jadda, jeg er kresen, men trenger sårt innspill, og erfaringer!
Kom med forslag jenter!!