Dere vogndamer! Trenger hjelp!

Cameleon

Gift med forumet
Vi venter vår første i Mars, og har sett i vognjungelen hele prøvetiden, men vi er ikke sikker på hvilken vogn vi skal ha!!

Kriterier:
Den må være forholdsvis lett
Ha svingbare fremhjul som kan låses
4 hjul
Ha vendbart styre
Noenlunde stor bag
Lun kalesje
Og helst ganske liten sammenlagt

Har dere forslag? Og om noen har erfaringer med de vognene som blir foreslått, kom GJERNE med de!!

Var rundt idag, og hadde tenkt å se på Ennaljunga city cerox 360, men den er hvis utgått..Og umulig å få fak i ny(?) og jeg vil så gjerne ha en ny vogn..
Har sett på bugaboo cameleon også, men synes bagdelen er så lav..? Og sliter fremdeles med å venne meg til utseende på sportsdelen..
Ellers har vi Teutonia Mistral S, men synes den er litt vinglete(?) og at den fashonbaggen er liten, og den andre baggen er litt rar..?

Jadda, jeg er kresen, men trenger sårt innspill, og erfaringer!

Kom med forslag jenter!!

jeg har falt for TFK joggster twist. den dekker mange av dine behov, men det er ikke vendbart styre.
men det er stor bag, og den blir liten når man klapper den sammen, virker stødig, og har svingbart fremhjul som kan låses..
de har den på barnas hus.

den andre fordelen, som gjorde at vi bestemte oss for denne, er at sportsdelen er såpass lik den man uansett kanskje ender opp med å kjøpe etter man er ferdig med bag-delen  - så nå har vi vogn den tida den lille trenger det.. :)

Takk for tips!
Men glemte en ting, min kjære vil ha 4 hjul, skal føre det opp på listen..
Men, hjertlig takk for forslag!!

Takk,skal lese mer om de!! [:D]

*opp med seg!*[:D]

Hva med Teutonia Cosmo?

Cosmo har et spennende design og er samtidig svært funksjonell. Lett og kompakt med beste komfort både for barn og voksen. Like god på byvandring som utflukter på landet.

Høydepunktene
Designet lettvektsunderstell i aluminium.
Foldes raskt og enkelt sammen.
Sving- og låsbare forhjul med individuell fjæring (4 hjul)
Avtakbart og vendbart sportsvognsete som raskt lar deg endre barnets kjøreretning.
Stor, lettilgjengelig handlekurv
Med et adapter (tilbehør) klikker du enkelt på babystolen Tario direkte fra bilen.

www.teutonia.no

Emmaljunga city jet... Men den har 6 hjul da...

Back
Topp