Dere vogndamer, trenger hjelp, har NULL peiling...

Selveste Kråka

Elsker forumet
Hvilke vogner har 4 hjul, er gode å trille, SER UT som en normal vogn, gjerne en vogn som barnet kan bruke fra nyfødt og til vognperioden er over og som man kan snu håndtaket på uten å ta av sittedelen???
Finnes det???

Evnt hvilke vogner kan man snu håndtaket på uten å ta av sittedelen?? [:)]

Altså.. Simo kombi har vi, men der må man snu sittedelen :/ Men vi er veldig fornøyd hvertfall. Bag og sportsdel..... 

Er du sikker på at du vil ha understell somer vendbart?? Da blir jo vognen 3 kilo tyngre, ca... MEn Emmalunga Edge har det. Sport, heter det understellet... Simo har det også...

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

Er du sikker på at du vil ha understell somer vendbart?? Da blir jo vognen 3 kilo tyngre, ca... MEn Emmalunga Edge har det. Sport, heter det understellet... Simo har det også...

Hva er vel 3 kg????  Jeg er råsterk jo!!! [;)][:D][:D]

Men takk for svar alle sammen, jeg skal google å sjekke ut disse vognene, og håper jeg evnt finner noen til salgs på finn. [;)]

Simo duo med sportsunderstell oppfyller alle dine krav. Vi har den og er kjempefornøyd! Bagen er stor og romslig, kalesjen er stor og lun og vogna er god å trille. Men ja, den er stor og litt tung.. Men mini sover så godt oppi der og det er masse plass til voksipose i både bag og sportsdel[:D]

teutonia prestige/mistral [:)]

ORIGINAL: 2607

Simo duo med sportsunderstell oppfyller alle dine krav. Vi har den og er kjempefornøyd! Bagen er stor og romslig, kalesjen er stor og lun og vogna er god å trille. Men ja, den er stor og litt tung.. Men mini sover så godt oppi der og det er masse plass til voksipose i både bag og sportsdel[:D]

Ja, har ei gammel simovogn nå, og elsker den vogna. Må bare ha ny bag.  Og så drømmer jeg jo om ei vogn med vendbart håndtak... Men overlever nok om jeg IKKE får det altså, men... [8D][;)]  Er jo lov å drømme, og håpe gubben går med på det...
[:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Ja, har ei gammel simovogn nå, og elsker den vogna. Må bare ha ny bag.  Og så drømmer jeg jo om ei vogn med vendbart håndtak... Men overlever nok om jeg IKKE får det altså, men... [8D][;)]  Er jo lov å drømme, og håpe gubben går med på det...

Du kan jo bare kjøpe et nytt understell til den vogna du har da? Men hvis du må ha ny bag også kan du jo like så godt kjøpe ny vogn ja[8D]
Lykke til med overtalelse[:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Du kan jo bare kjøpe et nytt understell til den vogna du har da? Men hvis du må ha ny bag også kan du jo like så godt kjøpe ny vogn ja[8D]
Lykke til med overtalelse[:D]

Takk takk, håper jo på å finne noen på Finn.no.... Lov å håpe iallefall. :o)  (Men har egentlig en bag jeg kan få kjøpe av noen, så må smiske ekstra med gubben, hehe....)

Bugaboo Cameleon oppfyller alle dine kriterier.. [;)] Den har kanskje ikke så tradisjonelt utseende, da.. 

DBS classic (eller crescent classic om du bor nærme sverige..) kan man snu håndtaket på. den har bag man setter oppi sportsdelen når babyen er liten, og skal kunne brukes til 3 år. vi måtte bytte da mini var 13 mnd pga han var for lang for vogna og den var tung. så vi byttet ut med en emmaljunga scooter som var lettere (bekkenproblemer, ja...) [:)]

Back
Topp