Dere UTEN smokke unger

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hvordan går legging om kvelden, hva gjør dere?
Her bruker han meg som smokk, så jeg må amme han for å få han til og sovne, men jeg kan jo ikke holde på med det for alltid :(
 
Han her er veldig av og på med smokken (mer av for tiden). Ammer han døsig, raper ham og legger ham i senga hans. Han kaver og styrer en stund, men så lenge han ikke gråter eller er misfornøyd får han bare ligge.
 
Hun legger seg når jeg legger meg (dvs jeg legger oss når hun er trøtt), så ammes hun i søvn.
 
Han sover i mitt fang når jeg ikke er klar til natt, så ammes han i søvn og vi samsover....

Tenker det ordner seg etterhvert... Han kan sovne i fanget uten å ammes og sovner jo i vogna.
 
Hvordan går legging om kvelden, hva gjør dere?
Her bruker han meg som smokk, så jeg må amme han for å få han til og sovne, men jeg kan jo ikke holde på med det for alltid :(

Samme her og, men av og til sovner han selv bare ved meg i sengen.. Smokken er ivertfall ikke god...
 
Hun sovner ikke alltid på puppen heller... Kaver og vrir seg våken...
 
Han kjemper veldig når jeg prøver å legge ham. Jeg må som regel bysse han veldig lenge før han sovner. Noen ganger tar det ikke så lang tid. Han pleide å sovne etter at jeg ga han flaske før, men nå er det ikke så ofte han gjør det. Han pleier også å våkne mange ganger etter at jeg har lagt han og da må han bysses igjen. Håper det blir bedre etter hvert. Han har hatt masse magevondt siden han ble født så da er det ikke rart han har blitt vant til byssing. Smokk tar han sjelden. Han spytter den bare ut igjen. Men de gangene han tar den sovner han fort. Tror det hadde vært mye lettere hvis han likte smokken
 
Ved byssing eller amming. Eneste måten å få henne til å sove på. Storebror var helt lik.
 
Her blir han badet og får en flaske ( ammer ikke ). Av og til sovner han under spising, men etter spising legger jeg han i senga si og da sovner han etter kort tid. Tror badinga gjør at han blir mer trøtt. Sovner av og til av i badekaret.
 
Men hvor lenge holdt du på før han klarte å sovne på egen hånd?
Helt til han fikk medisin for stille refluks da han var 10 -11 mnd... :confused: Sluttet å amme da han var 9 mnd, og måtte bysse den siste tiden. Var en god grunn til at han ikke sovnet selv og bare ville ha pupp i munn hele tiden da skjønte vi. Tror lillesøster har det samme :eek:
 
signerer denne..



Han kjemper veldig når jeg prøver å legge ham. Jeg må som regel bysse han veldig lenge før han sovner. Noen ganger tar det ikke så lang tid. Han pleide å sovne etter at jeg ga han flaske før, men nå er det ikke så ofte han gjør det. Han pleier også å våkne mange ganger etter at jeg har lagt han og da må han bysses igjen. Håper det blir bedre etter hvert. Han har hatt masse magevondt siden han ble født så da er det ikke rart han har blitt vant til byssing. Smokk tar han sjelden. Han spytter den bare ut igjen. Men de gangene han tar den sovner han fort. Tror det hadde vært mye lettere hvis han likte smokken
 
Her sovnet han nede i 7 8 tiden og så våkner han i 9 tiden av og til 8 er våken en liten halvtime time også legger vi oss i sengen halv 10 ca. Med bleieskift på veien. Noen ganger sover han godt bare jeg legger han ned og noen ganger ammer jeg også sovner vi:)
 
Må amme eller bysse i søvn
 
Ammes i søvn, nesten hver gang! :) tenker at det vil gå seg til jeg :)
 
Han tar smokk av og til, men siste uka har han bare spytta den ut når han skal sove. Vi gir han kveldsflaska, tar på pysj og så legger jeg han i senga hans. Kosekluten inntil hodet, synger nattasang og går ut. Makker som regel litt noen minutter før han sovner, men ingen grining :). En sjelden gang filmet han ikke roen og begynner å sutre, da går jeg inn igjen og stryker han på hodet til han sovner :)
 
Back
Topp