Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går legging om kvelden, hva gjør dere?
Her bruker han meg som smokk, så jeg må amme han for å få han til og sovne, men jeg kan jo ikke holde på med det for alltid
Men hvor lenge holdt du på før han klarte å sovne på egen hånd?Ved byssing eller amming. Eneste måten å få henne til å sove på. Storebror var helt lik.
Helt til han fikk medisin for stille refluks da han var 10 -11 mnd... Sluttet å amme da han var 9 mnd, og måtte bysse den siste tiden. Var en god grunn til at han ikke sovnet selv og bare ville ha pupp i munn hele tiden da skjønte vi. Tror lillesøster har det sammeMen hvor lenge holdt du på før han klarte å sovne på egen hånd?
Han kjemper veldig når jeg prøver å legge ham. Jeg må som regel bysse han veldig lenge før han sovner. Noen ganger tar det ikke så lang tid. Han pleide å sovne etter at jeg ga han flaske før, men nå er det ikke så ofte han gjør det. Han pleier også å våkne mange ganger etter at jeg har lagt han og da må han bysses igjen. Håper det blir bedre etter hvert. Han har hatt masse magevondt siden han ble født så da er det ikke rart han har blitt vant til byssing. Smokk tar han sjelden. Han spytter den bare ut igjen. Men de gangene han tar den sovner han fort. Tror det hadde vært mye lettere hvis han likte smokken