Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er hjemme med baby i et år, baby vil være ca 2 mnd ved barnehagestartBruke 6 timer på levere og hente i bhg hver dag? Når skal du få tid til å jobbe da?
6 t på 7 km var veldig mye men det hadde vært urealistisk jaSer ut til at barnehagen vi får plass i er 7 km unna. Blir det urealistisk mtp at man må gå i ca 6 timer totalt om dagen, frem og tilbake begge gangene?
I følge google tar det 1,5 time å gå en vei. Om man skal levere går man totalt 3 timer om morgenen, frem og tilbake. Samme når man henter. Det blir 6 timer totalt i løpet av en dag6 t på 7 km var veldig mye men det hadde vært urealistisk ja
Vi tar buss. Men flytter snart og da blir barnehagen i gåavstandHva er løsningen deres for barnehage når dere ikke har bil eller førerkort?
Tar partner seg av både levering og henting? Er barnehagen i gåavstand? Har dere droppet barnehage? Tar dere buss/annet transportmiddel?
Hva skjedde? Ble det gåing 6t eller bil/buss/sykkek?I følge google tar det 1,5 time å gå en vei. Om man skal levere går man totalt 3 timer om morgenen, frem og tilbake. Samme når man henter. Det blir 6 timer totalt i løpet av en dag
Mannen byttet jobb, han står for henting og levering hver dag. Men det er den barnehagen ja. Jeg er superfornøyd med den på alle måter, og kunne aldri byttet! Jobben han har nå er 3 minutter kjøring unna barnehagenHva skjedde? Ble det gåing 6t eller bil/buss/sykkek?

Mannen kjører ho til barnehagen og eg henter med buss. Sikkelig slitsomtHva er løsningen deres for barnehage når dere ikke har bil eller førerkort?
Tar partner seg av både levering og henting? Er barnehagen i gåavstand? Har dere droppet barnehage? Tar dere buss/annet transportmiddel?