Dere under behandling ...

*Bobbo*

Forumet er livet
Serene, Mklu83, wishingstar, Gjørdis, *Isabella*, lillemæ, Honning, tullemor,
Rosa på ball, *mamma1* og Nita_86.
(Håper jeg ikke har glemt noen)

Hvordan går det med dere? Tenker på dere, og krysser alt som krysses kan for ett drøss med

positive tester nå framover. [:)]

Så koselig at du tenker på oss *Bobbo*[:)]
Her går det ganske greit, men sliter med en vannvittig hodepine til tider[:(]
Satser på at den bedrer seg når jeg starter på sprøyter i overmorgen[:)]

Tenk, om to uker er jeg ruger igjenspennende.

Lykke til dere andre jenter som er under bahandling nå
Nå skal vi få ett rush av positive tester[:)]

ORIGINAL: Gjørdis

Så koselig at du tenker på oss *Bobbo*[:)]
Her går det ganske greit, men sliter med en vannvittig hodepine til tider[:(]
Satser på at den bedrer seg når jeg starter på sprøyter i overmorgen[:)]

Tenk, om to uker er jeg ruger igjenspennende.

Lykke til dere andre jenter som er under bahandling nå
Nå skal vi få ett rush av positive tester[:)]

Håper hodepinen forsvinner når du starter å stikke.
For den hodepinen er ett h.....

Ja, ikke lenge til du er ruger nå. Spennende. [:)] Masse lykke til framover.

Nå har jeg sprayet i 9 dager og foreløpig har jeg ingen bivirkninger Om 7 dager begynner jeg med sprøyter også, så er det innvendig UL den 8.mai!!!

Masse lykke til alle sammen [:)][:)][:)]

Håper på ein drøss med positive testar her no [:D]

Lykke til jenter!!!for mangen positive tester!!for dere!![;)]

Her går det veldig bra. Ikke hatt noen nevneverdige bivirkninger av sprayen. Begynner å bli litt tett i nesen nå
(men kan ha noe med allergi å gjøre også.. [:)])
Idag ble jeg stikker.. [:)]  Kjente Klexane-sprøyten en stund etterpå.
(så skal ikke si til pasientene at de ikke kjenner noe annet enn et lite stikk flere ganger. [:D])
Ellers ska jeg på UL 30 mai. Gleder meg til å se hvor mange eggposer det er denne gangen..

ORIGINAL: mklu83

Her går det veldig bra. Ikke hatt noen nevneverdige bivirkninger av sprayen. Begynner å bli litt tett i nesen nå
(så skal ikke si til pasientene at de ikke kjenner noe annet enn et lite stikk flere ganger. [:D])
Ellers ska jeg på UL 30 mai. Gleder meg til å se hvor mange eggposer det er denne gangen..

Setter du Klexanen i magen? Jeg begynte å sette den i låret etter en stund (i samråd med legen) og da kjente jeg den nesten ikke i det hele tatt. Mye bedre! [:)] Lykke til til deg og alle andre her inne! Nå vil vi ha masse positive tester her igjen!! [:D] 

Heisan! Tusen takk for det [:)] Med meg går det ganske så bra. Litt hodepine, men ingenting å gråte over. Så da håper jeg bare på at det fortsetter slik frem til jeg er ferdig. Blir spennende!!!!!!![:D][:D][:D]

Lykke til[:D][:D]
Krysser fingrene for at det blir MANGE positive tester fremover[:D][:)]

ORIGINAL: marimari

ORIGINAL: mklu83

Setter du Klexanen i magen? Jeg begynte å sette den i låret etter en stund (i samråd med legen) og da kjente jeg den nesten ikke i det hele tatt. Mye bedre! [:)] Lykke til til deg og alle andre her inne! Nå vil vi ha masse positive tester her igjen!! [:D] 

Jeg satt den i magen igår ja. Har tenkt på at jeg gjerne kan sette den i låret, men det var egentlig mest fordi det blir litt stikking i magen med to sprøyter daglig. Hvor lenge gikk du på Klexane? Hvor lenge satte du Klexane i magen før du begynte å sette den i låret? Hører til Hausken du også sant? Mener å huske det, men ikke lett å følge med alle her.. [:D] 

Så hyggelig at å bli husket på [;)].
Jeg har satt Puregon 150IE siden onsdag 15.april, og det har gått veldig fint.
Hadde en ul på stimdag 6 med brukbart resultat, en del egg som har begynt å vokse [:D].
Skal på ny ul i morgen, fredag 24.april, og er veeeeldig spent på hvordan ting har utviklet seg....
I beste tilfelle har eggene vokst seg store og gode og det kan bli uttak i begynnelsen av neste uke .
Har kjent en del stikkinger nederst i magen de siste dagene og satser på at det er eggene som vokser.

Hei og takk for at jeg blir husket på[:)]

Formen er så der, er 50% sykemeldt. Er så utrolig trøtt og tung i kroppen, disse bivirkningene har jeg hatt hver gang, så ingen bombe sånn sett[:)]

Ellers sprayer jeg når alarmen ringer og tenker liksom ikke så mye på dette nå. Føler jeg har blitt vant til å gå gjennom dette.. Noen dager er absolutt tyngre enn andre, og vi har diskutert litt om hva vi gjør hvis det ikke klaffer denne gangen heller.. Usikker på hva vi ender på, håper vi slipper å ta standpunktet[:)] Begynner på Menopur den 30.4. og er spent på det og hvordan kroppen reagerer ift Puregon..

Masse varme tanker til alle sammen, måtte mai og juni bli noen fruktsomme måneder - og selvfølgelig resten av 2009 og alle kommende år også - for de som skal i gang da[:)]

Back
Topp