Dere tror sikkert jeg er gal...

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
...men jeg er ikke det altså:)
Jeg har faktisk kjøpt meg barnevogn jeg i dag!!:P
Er ei jeg har kikket på lenge før jeg var gravid og nå var jeg LIVREDD den skulle bli solgt før jeg var 12 uker, så da hoppet jeg i det.. :)

Hehe, hvilken kjøpte du?

emmaljunga edge duo:) 2006 modell svart og grå! :)
Jeg har hat såå lyst på svart og grå vogn, så jiippii:)

Gratulerer! :D Den hørtes veldig lekker ut ;) Og skjønner godt at du slår til så tidlig når du fant noe du ville ha ;)

Det var da bra:)
Jeg er ei som har drømt om graviditet LENGE, og har sitt på noen vogner i flere måneder.. hehe endeliiiig:D

Gratulerer! Hvis du har sitt for deg hvilken du har hatt lyst på lenge, så hvorfor ikke hoppe i det og kjøpe den! Emmaljunga vognene er så pene synes jeg. Har selv emmaljunga mondial og er veldig fornøyd med den!:)

ååå, så moro!! Gleder meg sååå til å kjøpe vogn! skal ha emmaljunga edge duo jeg også!! Knall flotte vogner! 

Så kjekt, det blir mer virkelig når man får vogn i hus 

Ja jeg bare måtte slå til:)
Vognen er ikke i hus enda da, skal hente den i uka en gang:):) Så gleder meg masse til det:)

Gratulerer så mye med barnevogn :) ahhh jeg gleder meg veldig til jeg skal kjøpe vogn :)
Har sett på en vogn som heter Freestyle.. har ikke peiling på vogner. Men det var en kombipakke. Men vil jo ha en barnevogn som jeg kan bruke i noen år.? Noen som har forslag??? og ca pris?? Tusen takk :)

Gratulerer med vognkjøp! Er ei veldig god vogn iallefall, har samme vi også. Nå har jo jeg 3 vogner da, så får vel ikke overtalt mannen til noen flere kjøp denne gangen Dvs, jeg skal krangle med til å kjøpte til bag til MB'n, han vet det bare ikke enda ...

Gratulerer! Det er gøy å kjøpe vogn :)

Vi solgte edge duo 2011 modellen vår for ikke mange mnd siden, går å klør i fingrene etter å kjøpe city cross!!!

Har hatt 8 vogner nå og har landet på Emmaljunga City Cross i hvitt skinn.
Denne bruker jeg til min snart 16 mnd gamle sønn. Tenker å bruke den med city bag når mini kommer.

Den andre favoritten min er TFK joggster twist, så mulig vi ender opp med den som tvillingvogn.

Tredje favoritten er den vi nettopp har kjøpt ny på barnas hus, baby jogger city mini :) Genial og lett å legge sammen nå som magen etterhvert blir større !! :)

Og for dere som har liten bil, så kan alle disse tre vognene gå inn i en liten golf :) Genialt ;)

Vi har også emmaljunga edge. Er ei stabil vogn, men jeg synes den er tung.... Særlig jeg som slet med bekkenet etter fødsel. Var tungt på vinteren ja... Og så tar den stor plass i bilen. Selv om vi har stasjonsvogn, så tar den stort sett hele bagasjerommet (eller halve hvis vi tar av hjula). Og vi har hund i tillegg som trenger buret sitt i bagasjerommet også... Så jeg lurer virkelig på hvor vi skal ha bagasje når vi skal reise vekk når vi ikke har mer bagasjeplass i bagasjerommet.. Må nok kjøpe caravelle for å få plass 

Vi har en simo trille også, men den er ikke god på vinterføre pga de små hjulene foran.

Men blir nok til at vi bruker samme vogna denne gangen også, for tviler på at jeg får med gubben på å kjøpe enda ei vogn..... 

Tusen takk dere:D
Ja det er kjeempe kjekt å kikke på vogner! er helt i hundre:D

Grattis med ny vogn :D
Vi har city cross med city bagg til etter Erlend.
Kommer til å bruke den til nestemann også.

Hehehehe, du er ikke gal, har nettopp kikket på div babyutstyr selv og det kløøøøør etter å begynne å handle inn :)

hihi så bra:D
Godt med bekreftelse at jeg ikke har gått helt fra vettet her:)
Skal ikke kjøpe mer på en god stund nå da:)

Veldig fornøyd med Emmaljunga duo selv - ehh den kom riktignok i hus etter at gutten vår kom til verden -riktignok uker før termin men...

Ja det er nok det som er mest "normalt"
Men, må skille meg litt ut vetdu:)

Back
Topp