Dere "togbane eksperter"

gira

Forumet er livet
Er det sånn at togbanene fra Biltema også passer til Brio togbanene?[:D]

Er jo halve prisen ser jeg[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Vet ikke, mulig men ville ikke kjøpt for mye før jeg fikk testet det for det er ikke sikkert[;)]

er derfor jeg må spørre, om noen vet sikkert[:D]
Noah har dilla på togbaner, og det er dyrt med Brio sine............

Ja både Ikea og biltema passer med brio sine. Er kjempebillig for en stor eske på Biltema, har tenkt mange ganger på å kjøpe den, men vi har ganske mye togbane så jeg tror det holder [:D]. Har kjøpt en del ekstrautstyr som bruer og stasjon som gutten min fikk i adventskalender

ORIGINAL: Mammaen til Basse

ORIGINAL: Emmeline

Vet iallefall at ikea sine skinner passer sammen med brio sine.

Ikea sine passer ikke med brio sine.har prøvd og det funka ikke!.. men den fra biltema passer!!

Men, passer brio togene til alle? Selger de tog på ikea og biltema også?

ORIGINAL: Emmeline

Vet iallefall at ikea sine skinner passer sammen med brio sine.

Tja, at de går i hvertfall nedi sporene, men er ikke å anbefale å bruke sammen. Ikea sine er skikkelig vanskelige å sette sammen. Min toåring har problemer med skinnene når ikea og brio er blandet sammen. Brio er de beste synes jeg......

Biltema passer supert, og de har masse andre deler også, sånn som tuneller, spesielle skinner og togstall!

Brio og biltema passer sammen ja[:)]

Vi har noen tog fra Biltema, men anbefaler de ikke... Var ikke så godt limt sammen, så skulle ingenting til før smådeler løsnet [&:]

ORIGINAL: stolt_mamma

Vi har noen tog fra Biltema, men anbefaler de ikke... Var ikke så godt limt sammen, så skulle ingenting til før smådeler løsnet [&:]

oi, det burde du reklamere på[&:]

ORIGINAL: stolt_mamma

da ville jeg klaga. vi har mange derfra og alle er topp[:)] 

Back
Topp