Dere sum er plaget med løs mage..

Ceropegia

Glad i forumet
Har dere det hver dag, hele tiden eller er det noe som kommer og går? Jeg har aldri hatt noe særlig problemer med det, kanskje 1-2 ganger i året. Men de fire ukene siden jeg ble gravid har jeg hatt det 4 ganger. Våknet i natt med skikkelig vondt i magen og måtte bare løpe på do. Alt bare (unnskyld, ekkelt) renner ut. Isj. Kan dette ha med graviditeten å gjøre eller er det noe annet mon tro? Tror ikke jeg fikk i meg noe rart igår heller...

Jeg er dårlig generelt hver dag, noen dager verre enn andre...
Hadde det i forrige graviditet, og mener å huske jeg hadde det med snuppa også... Hos meg henger det nok muligens sammen med at jeg ikke tåler melk og melkeprodukter, og normalt holder jeg meg unna det, men nå er det beste som finst knekkebrød med hvitost, og det er nok til å at jeg kan bli dårlig...

Hatt det si 2 april og springer mellom 5-10 ganger pr dag :-(
Gikk på noen tab før jeg ble gravid som gjorde jeg fikk normal mage ellers har jeg slete me laus mage si mai 01. Blitt lagt inn en gang da hadde jeg 15 ganger i døgnet i 3 uker så var uttørka. Og nå er det ikke noe vi kan ta heller som legen sa så er bare å passe på å få i seng masse veske og helst noe me sukker og salt. Farris og eplemost 50/50 er hvis kjempe men spyr (uten jeg er gravid) av farris og nå som jeg er så kvalm nytter jo ikke det.

Back
Topp