Dere strikkere / håndarbeidere... Hjelp :p

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Jeg har strikka lapper til lappeteppe til babyen, har aldri strikka eller fullført noe sånt før, så det har skikkelig nybegynner utseende, men det bryr meg ikke så særlig.. :p

Ene siden ser helt grei ut etter at jeg har begynt sy sammen, men den andre siden blir ikke noe særlig fin.. Funker jo sikkert da, men lurte på om det går Ann å sy/lime noe bånd over der jeg har sydd de sammen?
20150925_112015.jpg 20150925_112037.jpg
(å jada, vet jeg kunne sydd det sammen på en annen måte, men nå ble det slik, å vet det er ujevnt strikka, men får det nok sammen på en måte :p )

Skal bare ha det som "pynt" å inn og ut av bilen pledd :)

Er "baksiden" jeg lurer på om det går an å gjøre noe med altså :)

Det lureste er å gå inn på drops og lære teknikken for å sy det sammen pent :) Skal se om jeg finner linken

Jojo men orker ikke begynne åå nytt, da har jeg det heller slik :P

Det bør jo gå an å feste noe over sømmene, men jeg tenker at du kan jo gjøre deg ferdig og se hvordan det blir?
Jeg syns ikke det gjør noe at hjemmelaget ser hjemmelaget ut, liksom ;)

Ville sydd et fint stoff på baksiden og heklet en fin kant rundt hele når du er ferdig å sy disse sammen :)

Skulle også foreslå at du kunne sy et stoff over baksiden. Ellers gjør det jo ingenting, er jo bare den siden som skal være ned :)

Du kan jo bare sy på et mykt og deilig stoff på baksiden. Det gjorde jeg på det første teppet jeg lagde. Julegave til bestemor, satt formiddagen julaften og sydde som besatt ;-)

Syns det var kjempefint. Baksiden vil jo ikke vise, og du vil uansett ikke se "feilen", det skal jo være sånn ;)

Det så deilig ut :)

Back
Topp