• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dere streiker KUN fordi

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
jeg skal komme å joine dere på Face eller??

emoticon 

Ikke mye liv her lenger nei....emoticon

KOOOOOOM da.... Komme dååå baby!

hehe...

jeg vedda med samboern at jeg aaaldri kom til å logge meg inn der, da har jeg nok snart tapt. Facebook er sikkert kjempe vanskelig:P

Mohaha...

Nei, her er lite liv,det er ikke liv på Generelt en gang, så BV må jo gå under snart :S

Nå er det på tide at du også kommer deg inn altså!

Offcåårs ;D Du har ikke så mye annet valg nå! hihi

Du får holde meg med selskap her inneemoticon

Jeg er litt på begge steder, men syns egentlig det er mer oversiktlig her inne. Må bla så sinnsykt mye for å finne igjen tråder på facebook og føler jeg går glipp av mange tråder. Men er ikke de mest aktive heller så kan vel takke meg selv for det og..

camlilla skrev:
Jeg er litt på begge steder, men syns egentlig det er mer oversiktlig her inne. Må bla så sinnsykt mye for å finne igjen tråder på facebook og føler jeg går glipp av mange tråder. Men er ikke de mest aktive heller så kan vel takke meg selv for det og..

ja trådene der forsvinner og man finner de jo aldri igjen heller, og uansett er det jo så treigt der inne at det ikke skulle vært mulig, da er bv bedre ja =)

er innom her og leser avogtil, men sjelden jeg skriver. på fb går det kjapt unna ja, men klarer nå henge litt med selvom :) 
synd det ble sånn på bv etter omleggingen

Face biter ikke =)

Det er som et vakkert landskap med fullt av bokstaver, bilder (ikke popp up for det kan bli litt skremmende) 

Humor og high five. Det er flott...

frøken Andersen* skrev:
Thea10, du må få deg facebook og joine oss :D

Neei, har alltid sagt at jeg ikke skal få meg det:p Er altfor sta til å omgjøre det:(

Back
Topp