Dere somgir flaske.

tipp

Forumet er livet
Hvor mye drikker de sånn ca? Her går det veldig mye opp og ned. Ene gangen kan hun drikke 120ml. Og en annen gang holder det med 60

Og til dere som gir mme. Hvor ofte bæsjer de?

Gir mellom 60 og 90 ml hvert måltid...og det er mme...når det kommer til bæsj og sånt...så blir det ihvertfall 1 gang om dagen...bruker nan1...vurderer å mulignes gå over til noe annet for å se om magen kanskje blir bedre på han...selvom avføringen er kjempefin og normal...

Har lurt lit på å bytte mme jeg og. Bruker NAN jeg og.Men har tatt litt malt estrakt i. Begynte med det igår, så jeg får se det an litt

Har hørt at colletten skal være bra...den bruker de visstnok på sykehuset også[:)] er bare å prøve seg fram[:)]

Prøvde colette til Ine når hun var baby. Hun ville ikke ha det. Og Melinda gulper masse av NAN`en.Så jeg tenker jeg får prøve colette eller hipp.

Her spiser gutten min som regel ca 80 ml ..  men i går spiste han bare 30 annen hver time.. men han har så masse luft i magen stakkar... [:(]

HAr for lite melk...så må ha mme i tillegg...[&:] Ikke ønskesituasjon...skulle så gjerne hatt mer mm...men får ikke opp produksjonen....[:@]

Nå har jeg prøvd litt av hvert for å se om hun roer seg mer. Ammer og gir mme om en annen. Pumper meg i tillegg. Hun stresser så utrolig mye.

ORIGINAL: Silje_

Her spiser gutten min som regel ca 80 ml ..  men i går spiste han bare 30 annen hver time.. men han har så masse luft i magen stakkar... [:(]

hei silje.[:D]
gir du mme nåe du gir han flaska?

Vi bruker collett og syns den er bra!! Men bruker maltekstrakt i tillegg, det hjelper på magen!! Han drikker alt mellom 60-120ml.. og avføringen varierer, er vel sånn ca et par ganger om dagen[;)]

Jeg gir collet til Frøya å gjorde det på Tjalve og for
det fikk de på sykehuset å syns den er grei, hun drikker alt i fra
30-100 ml nå å får ca 7 måltid i døgnet. Bæsjer  som regel 1 gang
til dagen men bruker malt i men mange bæsjer jo ikke på mange
dager å det er jo og normalt.
Jeg har måttet gitt flaske til begge for de var små ved fødsel og har ikke
klart å suge skikkelig osv.

Gir ca 35-60 pr måltid, men då ammer eg før eg gir! Vet jo ikke nøyaktig kor mye hun får i seg då, men når eg pumper meg får eg ut ca 20 ml! Så regner med det er rundt det hun får i seg!

Eg må gi erstatning fordi eg ikke har nok melk selv, prøver å amme og pumpe meg for å få opp produksjonen...men den siste uken har det ikke økt i det hele tatt!!!

Har bare prøvd Nan med Benedikte, men tror vi skal prøve en annen mme neste gang vi kjøper!!! For no er hun bare på do hver 3 dag!

her er det mellom 60 -100 ml pr måltid. Jeg gir mme fordi jeg fikk brystbetennelse etter noen dager og da orker jeg ikke gå på det kjøret igjen. Hadde det med begge de to andre også så da vet jeg at det ikke gir seg.
Bæsjer 1-3 ganger om dagen.

gutten min tar også alt fra 60-120.hadde hjemme besøk av jordmor i dag og hun sa hvis jeg ga mme,skulle han bærsje minst 1 gang pr.dag og det gjør han++he,he! men med morsmelk trengte det ikke være hver dag engang.har vært hjemme 1 uke nå.veide i dag å han har lagt på seg 200g.fra vi dro fra sykehuset,det var bra[:)]

gutten min tok puppen dårlig,kom seg litt men han fikk ikke nok melk.han hadde vondt i magen og var veldig urolig.

Back
Topp