dere som

ORIGINAL: Aline

ORIGINAL: mariannnilsen

ok , bare ser så mange som skriver at de vil ha tidlig ul ..

Ja, har lagt merke til det jeg også... Men tror å huske at mange av de f.eks har mistet tidligere o.l. (uten at jeg skal si det for sikkert, altså...)

Jeg ble satt igang med førstemann pga endel kompliasjoner, og kommer til å få tett oppfølging dette svangerskapet fra uke 26 og utover... Men likevel får jeg ikke tidlig UL nå... [8|]  Heia Norge!!

jeg ble også satt igang sist , har det noe å si for tettere oppfølging osv ..???

ble satt igang fordi vannet gikk , var bare 3 uker før termin da ..
men tror jeg skal ta meg en tur ned til jordmor å snakke med ho i dag , skal alikevel snakke med ho ang fødsel ..
hadde en så dårlig opplevelse sist at ho sa at jeg skulle komme ned med engang neste gang jeg ble gravid, så skulle jeg sette ned ønsker for hvordan fødselen min skulle bli neste gang , og få det sånn også.. ho kunne tilomed ta imot barnet sa ho.. hadde ho ikke lovt det , hadde jeg aldri turt å føde igjen[&:]

jeg kommer også til å få tettere oppfølging med flere ul. men jeg for min del trenger det ikke før det går mot slutten. det var da ting begynte å tulle litt med oss.

legen min har egen ul og han digger å gjøre det, så hver gang jeg er på kontroll får jeg det allikevel:-)

får tidlig ul pga problemer med å bli gravid..har gått på pergo, og hatt SA tidligere... håper at det denne gangen blir en liten baby til slutt:)

Jeg hadde en MA i uke 13 i januar (embryoet hadde dødd i uke 5) og derfor får jeg tettere oppfølging nå. Skal få innvendig UL i uke 8 først og fremst. Håper det går bra denne gangen.

Jeg får tidlig ul på grunn av at jeg har gått på pergo - større sjanse for å få flerlinger...

Tror det kommer an på legen. Noen leger har ul-utstyr på kontoret og gir alle som ønsker det en undersøkelse. Andre leger gir undersøkelse dersom man maser litt. Og atter andre leger krever at man har en god grunn, f.eks. blødninger og mulig sa

Back
Topp