Dere som..

Christine88

Elsker forumet
...har fått tilbake mensen, er den blitt stabil enda? Eller er syklusene så som så?

Min 3.mens startet i dag, og det er 30 dager siden sist! Gangen før det var det 42 dager imellom. Så krysser fingrene for at syklusen snart er "riktig". Geit å slippe å bekymre seg for det når man skal forsøke på en lillebrøster[;)]

Har vært ganske stabil i 2 mnd nå, men har ikke helt funnet ut av syklusen enda, får vel sammenligne neste gang [:)]

Den var stabil fra februar og frem til slutten av juni ja[:)]
så stabil som min blir liksom....

Jeg har nettopp fått mensen, er veldig spent på når den kommer neste gang [:)] Håper den blir fort stabil, lettere å planlegge i tilfelle menssmertene kommer tilbake. .

Min ble ikke stabil før jeg ble gravid igjen...varierte fra 23-37 dager, derfor trodde jeg ikke at jeg var gravid, tok bare en test i håp om at jeg skulle få mensen etterpå (har opplevd det før neg.test= mensen innen kort tid) men den gang ei [:D]

ORIGINAL: tripptrapp

Jeg har nettopp fått mensen, er veldig spent på når den kommer neste gang [:)] Håper den blir fort stabil, lettere å planlegge i tilfelle menssmertene kommer tilbake. .

Jeg fikk mensen 6 uker etter fødsel, min syklus har aldri vært stabil.. Nå har jeg kobberspiral, den tuller nok litt med syklusen den også [&:]

ORIGINAL: *Høna*

Jeg fikk mensen 6 uker etter fødsel, min syklus har aldri vært stabil.. Nå har jeg kobberspiral, den tuller nok litt med syklusen den også [&:]

Jeg har også kobberspiral! Håper ikke den tuller det til igjen.. Har du fått noen bivirkninger etter at du fikk satt den inn?

Fikk menstruasjonen tilbake ca 3mnd etter fødsel og den har vært så og si 100% stabil +- 2 dager[;)]
Tror den var ganske stabil fra første mens[;)]

ORIGINAL: superida

Jeg fikk igjen mensen allerede 12 mnd etter fødselen[&:]
Vært stabil siden da...

12 mnd etter fødsel??

Kan det stemme da[:-][8D]

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: superida

Jeg fikk igjen mensen allerede 12 mnd etter fødselen[&:]
Vært stabil siden da...

12 mnd etter fødsel??

Kan det stemme da[:-][8D]

Haha, da er i allefall Jan Einar veeeldig liten for alderen

Har bare hatt to runder så vet ikke om det er stabilt enda.. men jeg merker meg at jeg tror jeg kommer til å kutte ut cerazette snart... blødde jo i to uker denne gangen... sukk!

Har hatt fire ganger ,MEN absolutt ikke regelmessig, en gang to uker mellom og en gang to mnd[8|]

Back
Topp