Dere som vurderer maxi cosi cabriofix bilsete!

**Lykke**

Gift med forumet
Var i butikken idag og kikket på utstyr! Jeg klaget litt over maxi cosi cabrio fix for jeg synes det er litt kort og smalt!
da kunne damen fortelle oss at de har kommet med et nytt 0-13 kg sete! det er litt lengre og breiere og hun mente at selene satt litt høyere oppe. De hadde også forbedret putene i setet, allt var oppgradert til hakket bedre! Til å med basen var bedre! man kunne heise den litt opp om babyen ville se litt, og legge den ned om babyen sovnet! [:D] tyngden var så å si helt lik!

Så hun ville anbefale å kjøpe dette setet istede! Det heter Maxi cosi Pepple [:D]

http://www.maxi-cosi.com/no-no/bilseter/baby/pebble

Oii dette hørtes kjempe flott ut!

Jeg var storfornøyd med det jeg hadde med minstemor, så at dette er ENDA bedre.. Ja da kan det ikke bli bedre da[:D]

Kjøpte dere det eller bare kikket dere på det?

Lute litt på Pebbel vi også, har kjøpt cabriofix fordi det visstnok er så mange som har vært misfornøyde med basen til Pebbel (det var det de sa på butikken der vi var). Den har visst en alarm som begynner å pipe hvis den kommer bittelitt ut av posisjon f.eks hvis man kjører over en fartsdump...

Det syntes vi hørtes fryktelig slitsomt ut.. Men ja, selve setet skal visst være veldig bra! Synd det ikke går an å kombinere den nye stolen med den gamle basen..

Sist jeg hørte så kom ikke Pebble så bra ut i tester. Så ville undersøkt testene på disse setene før jeg kjøper noe.

har det. å er superduper fornøyd med sete. hadde britax sitt til førstemann. å det må ej ærli si ej ikke annbefaler å kjøpe. det er helt sikkert et godt sete. men gutten min voks alt for fort ut av det. lengde på beina å vekta var helt ok. men fra rompa til skuldrane ble det problem. man kan ikke fjerne den nakkeputen så vi måtte bytte mye tidligere enn nødvendig. snuppa er 15mnd å sitter ennå i cabriofix. ho er ganske god å rund for å si det sånn, ingen problem med bredde. men ville seff kjøpt det nye å utbedret sete så lenge det er like bra eller bedre..

ORIGINAL: Zaya

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Sist jeg hørte så kom ikke Pebble så bra ut i tester. Så ville undersøkt testene på disse setene før jeg kjøper noe.

På forbrukerrådet sin siste test, var pebble testvinner! Den fikk hele 79 poeng og scoret høyere enn cabriofix

Link: http://forbrukerportalen.no/Tester/2010/bilbarneseter_mai_2010

Blir nok pebble på oss også

Blir nok det på oss også! [:D]

Back
Topp