Dere som vokser under armene selv

shewolf

Gift med forumet
Jeg barberer meg under armene, men begynner å bli lei av det, fordi jeg har mørkt hår under der, og da ser jeg ikke nybarbert ut, selv om det er det. Så nå tenker jeg på voksing.

Derfor lurer jeg på hvilken voks bruker du og hvor ofte vokser du? Blir det helt glatt? Er det vondt å vokse seg selv under armene?

ORIGINAL: Cruella DeVil

Jeg prøvde sånn varmvoks fra weet eller noe, det funket ikke på meg[8|]
Fikk vekk litt hår, men ikke alt. Og ja, jeg prøvde flere ganger....

Da tror jeg vi kan konkludere med at voks fra Veet ikke er å anbefale. I tenårene kjøpte jeg veet kaldvoks strips en gang. Man skulle varme dem ved å gni dem mellom hendene. De fjernet nesten ikke noe hår enda jeg prøvde flere ganger. Og så fikk jeg ikke vekk alle restene etter voksen med servietten som fulgte med heller..

Dytt

Jeg er for pysete til å vokse[:-] Iallefall på meg selv.... tørr jo ikke å rive av klisset igjen[:-]

Men jeg er veldig avhengig av hårfjerningskrem om sommeren.... tar alt hår og da er det borte i 2-3uker...  og er mykere når det kommer ut igjen[;)]

ORIGINAL: funny_bunny

Jeg er for pysete til å vokse[:-] Iallefall på meg selv.... tørr jo ikke å rive av klisset igjen[:-]

Men jeg er veldig avhengig av hårfjerningskrem om sommeren.... tar alt hår og da er det borte i 2-3uker...  og er mykere når det kommer ut igjen[;)]

Kanskje jeg burde prøve hårfjerningskrem, ja! Takk for tipset![:)]

Brukte weet før, og den funket kjempebra på meg!!! Pass på å være helt ren og tørr.
Siden håret under armene vokser begge veier må man gjøre det i to omganger, ene gangen nedover og andre gangen oppover[:)]
Vokser ca hver 3 uke.

Det er PAIN første gangen, så er hårene mye tynnere og det er ikke på langt nær like vondt neste gang[;)]

Varm voks fra veet :)

ORIGINAL: blessa

ORIGINAL: funny_bunny

Kanskje jeg burde prøve hårfjerningskrem, ja! Takk for tipset![:)]

Prøvde hårfjerningskrem under armene en gang. Det endte med ildrøde armhuler i flere dager. Og det var ikke godt![8D] Tenkte at det var en enkel løsning ettersom det gikk så fint på leggene, men under armene er huden mye mer ømfintlig og kremen er jo veldig sterk! Så mitt råd er ihvertfall, - prøv bare på et lite område først, og se hvordan huden reagerer![;)]

Back
Topp