Dere som vokser selv!

Thejohan

Glad i forumet
Hvis jeg skal vokse leggene mine selv (gud hjelpe meg...) hvor langt bør hårene være?
Og hvilket merke er best?

Samme spm ang armhuler. Langt? Hvilket merke er best?

Jeg prøvde i går med Veet strips. De kostet 112 kr på Cubus. Hadde mye hår på leggene. Jeg har brukt opp hele pakken på en legg, og likevel er langt fra alt håret borte. Tipper at ca 50% er igjen. Jeg kommer til å reklamere, for det var dårlige greier!

Fru Riskorn skrev:
Jeg prøvde i går med Veet strips. De kostet 112 kr på Cubus. Hadde mye hår på leggene. Jeg har brukt opp hele pakken på en legg, og likevel er langt fra alt håret borte. Tipper at ca 50% er igjen. Jeg kommer til å reklamere, for det var dårlige greier!

Åj! Ja, da tror jeg kanskje jeg også hadde klaget!

Bruker Veet strips, og er veldig fornøyd. Spiller faktisk ingen rolle på meg hvor lange hårene er, stripsa tar det uansett. Tror det varierer fra person til person. Nå har jeg ikke så mye eller så tette hår på beina så jeg kan fint bruke den samme stripsen 2-3 ganger. En pakke Veet kan brukes på 2-3 behandlinger hos meg i hvertfall. 

jeg har prøvd meg på de veet stripsa, men syns de var dårlige. vanskelig å få vekk voksen fra leggene etterpå og syns jeg da.

jeg holder meg til epilator jeg assa! syns det funker best!

Jeg syns flytende voks er  best, den de selger på vita er helt fin.
Det må være litt lengde på hårene syns jeg. Kanskje en centimeter iallefall? Men det tar jo ikke så mange ukene da.

Det krever littegrann øving, og for meg er jo problemet at jeg ikke klarer å ta f.eks. baksiden av leggene selv, og uansett klarer jeg ikke å røske dem av selv, så det må jeg ha hjelp til. Men ellers er jeg fornøyd med den flytende. Husker ikke merket på den i farta.

Jeg bruker veet strips og er fornøyd. En boks holder til begge leggene. Bruker hver strips ca 3 ganger før jeg finner ny.  Det funker for meg og jeg merker at etter å ha brukt det nå i flere år har jeg fått lengre hår på leggene, men de har blitt færre. De sitter ikke så tett som de gjorde før.

Back
Topp