Dere som ville vite kjønn på ul, men fikk ikke vite....

*trinemor*

Gift med forumet
....skal dere på 3D-ul å se etter kjønn eller skal dere bare vente til fødselen?

Vi var på ul igår, alt var bra, men navlestrengen lå i veien så hun kunne ikke se kjønnet :)

Vi hadde veldig lyst til å vite, og lurer litt på om vi må ta en ul for å se om vi får svar på det da :)

Skal på 3D uansett vi da, men om jeg ikke fikk vite noe på den ordinære hadde jeg nok bestilt meg enten en privat eller 3D for å sjekke.. Jeg er sååååå nysgjerrig, så måtte vite det før fødselen..

jeg tror vi kommer til å dra på 3D-ultralyd hvis vi ikke får vite.
det vil tiden vise, for vi skal dit I MORRA!!!!

Ja, jeg føler med deg.. Vi hadde gledet oss skikkelig til å få vie, så ligger den først med kroppen nedover, så innover mot ryggen, og når den endelig snur seg riktig til, så ligger den med beina i kryss:-p Haha.. Vi har bestilt 3D om noen uker så vi håper den ikke er like hemmelighetsfull da;-)

Vi fikk ikkje vite, og eg ville gjerne vite det :( men navlestrengen låg i vegen her også!

eg tenkte først at selfølgelig skal eg på 3D, men vi må reise 4 timer til Bergen, og det koster masse peng.. + at det koster masse for sjølve UL`en. Har regna på det at vi kommer til å bruka ca 3-4000 på dette.. og det tar vi oss rett og slett ikkje råd til.

Da kan vi heller bruke de pengene på lillegull når h*n kommer ut :)

irritasjonen har lagt seg, og no er eg egentlig glad eg ikkje veit! Blir spennede rundt fødselen!
er jo ikkje SÅ lenge igjen :) hehe
og masse kan jo ordnes på forhold uansett!

Hvis vi ikke får vite kjønnet på UL, så er det ikke noen tvil om at vi kommer til å bestille en privat UL time.. Vi er altfor spente til å vente helt til februar

Sist ville vi veldig gjerne vite det og de så det selvfølgelig ikke.. så da dro vi på 3d. det kommer vi til å gjøre denne gangen oxo hvis de ikke ser kjønnet.
kan tenkes vi drar på 3d uansett.. var utrolig moro sist:)

Vi var på Ul på Onsdag og hadde gledet oss veldig til å se kjønnet, men den lille krabaten hadde navlestengen imellom bena OG bena i kryss, så det var jo mildt sagt umulig å se! Ble kjempe glad for at alt er normalt,men er altfor nysgjerrig på kjønnet så har bestillt time på Volvat den 30 sept. Hvis vi ikke får se noe da heller-nei da SKAL jeg klare å vente!:D

Back
Topp