Dere som vil ha sladrevenn :)

Topprisen

Gift med forumet
Skriv dere inn i denne tråden, ettersom flere skriver seg på så er det bare å avtale dere i mellom hvem som sladrer for hverandre :) Og husk, vi kan ha flere sladrevenner ;) Når dere er enig så skriv i tråden "sladrevenner" så får vi en oversikt over hvem som sladrer for hvem :)

Til dere som ikke har vært borti sladrevenn før så skal jeg prøve å forklare hva det dreier seg om :P
Du og din sladrevenn utveksler mobilnummer (ikke noe krav, men de fleste gjør det etterhvert :)). Poenget med en sladrevenn er at denne personen kan gi beskjed videre, på Novemberforumet f.eks, hvis det er noe du har lyst til å fortelle, men du har ikke mulighet til å skrive det selv :) Veldig kjekt før, under og etter fødsel f.eks :)

Håper jeg har forklart meg greit ;)

Du hadde laga ja;) da lager ikke jeg denne tråden i morgen :p

Jeg vil ha sladrevenn:)

Jeg vil veldig gjerne finne meg en sladrevenn ! :)

jeg vil ha :)

jeg vil gjerne ha ;)

Jeg vil :)

Skriv dere inn i denne tråden, ettersom flere skriver seg på så er det bare å avtale dere i mellom hvem som sladrer for hverandre :) Og husk, vi kan ha flere sladrevenner ;) Når dere er enig så skriv i tråden "sladrevenner" så får vi en oversikt over hvem som sladrer for hvem :)

Til dere som ikke har vært borti sladrevenn før så skal jeg prøve å forklare hva det dreier seg om :p
Du og din sladrevenn utveksler mobilnummer (ikke noe krav, men de fleste gjør det etterhvert :)). Poenget med en sladrevenn er at denne personen kan gi beskjed videre, på Novemberforumet f.eks, hvis det er noe du har lyst til å fortelle, men du har ikke mulighet til å skrive det selv :) Veldig kjekt før, under og etter fødsel f.eks :)

Håper jeg har forklart meg greit ;)

Skal du sette sammen sladrevenner, eller skal jeg gjøre det? :)

Tenkte at folk kunne gjøre det selv her inne jeg, for da ser man hvem som vil ha :p Men hvis det er lettere å sette folk sammen så gjøre gjerne det :)
Ja, samme for meg :) Kan se hva folk vil :D
Kanskje greit å ikke ha en sladrevenn som har termin nesten samme dag som seg ;)

Back
Topp