Dere som vil ha sladrevenn!!!! :)

gullkua

Forelsket i forumet
Skriv dere opp i denne tråden!! Jeg parer dere sammen to og to, og vitality fører dere opp på "hovedlista" :) Så blir det mest mulig ryddig.. ;)

heiser denne.. Og håper vitality syns det var greit jeg samla alle i en tråd.. Og de som mangler.. Skriv dere opp, så parer jeg dere.. ;) (har sendt pm til vitality for en stund siden, uten at det er blitt oppdatert.. Mulig hun har mye å gjøre, så derfor ordnet jeg en ny..)

Jeg sladrer med Unnimamma91 og Medkrøllethaleognese

gullkua skrev:
heiser denne.. Og håper vitality syns det var greit jeg samla alle i en tråd.. Og de som mangler.. Skriv dere opp, så parer jeg dere.. ;) (har sendt pm til vitality for en stund siden, uten at det er blitt oppdatert.. Mulig hun har mye å gjøre, så derfor ordnet jeg en ny..)

Oi, det har jeg ikke sett.... :O Tenkte at folk skulle få litt tid til å finne seg så fiksa jeg i hop alt :)

vitality skrev:

gullkua skrev:

Oi, det har jeg ikke sett.... :O Tenkte at folk skulle få litt tid til å finne seg så fiksa jeg i hop alt :)

tror det er mange som vil BLI "fiksa".. ;) den andre tråden ble så lang.. og vanskelig å pare sammen de som ikke har funnet seg en "venn" på egenhånd.. Så håper du ikke syns jeg var teit.. var bare flere som lurte på åssen det ble.. ;)

gullkua skrev:

vitality skrev:

gullkua skrev:

tror det er mange som vil BLI "fiksa".. ;) den andre tråden ble så lang.. og vanskelig å pare sammen de som ikke har funnet seg en "venn" på egenhånd.. Så håper du ikke syns jeg var teit.. var bare flere som lurte på åssen det ble.. ;)

Ja, så det:) visste ikke at det var vanlig å bli fiksa. Hehe :) men følger med tråden her og oppdaterer i hovedinnlegget etterhvert som du slår sammen to og to ?:)

vitality skrev:

gullkua skrev:

vitality skrev:

gullkua skrev:

Ja, så det:) visste ikke at det var vanlig å bli fiksa. Hehe :) men følger med tråden her og oppdaterer i hovedinnlegget etterhvert som du slår sammen to og to ?:)

Ja, det blir jo mest ryddig sikkert!! Kjempefin liste du har laget!! Har ikke sett den før, jeg.. ;) endrer litt på HI, så de som mangler skriver seg på her.. ;)

Heiser denne, jeg.. :)

heiser den opp om noen trenger..

heiser den opp om noen trenger..

Hei jeg har ingen sladrevenn enda..

1 stk som trenger.. fler?

Jeg trenger..tror jeg..finner ikke den "gamle" lista..så jeg vet ikke om jeg har fått i den seneste tid..Har ikke fått anledning til å  komme inn på bv de siste dagene.

Jeg må ha en ny sladrevenn, får ikke kontakt med hun jeg fikk i forrige runde. Vet ikke om hun er her lengre...

Oppdatert: Jeg sladrer med Sötnosa :)

Jeg kan sikkert ha en sladrevenn jeg også :)

Back
Topp