Dere som vil ha nestemann?

Tine_mor

Elsker forumet
Når tenker dere? Vi har lyst å bli gravide rundt mai/juni 2013 og så få i begynnelsen av 2014.
Koselig at de er tette, men ikke for mye så jeg får liten tid sammen med mitt lillegull[:)]

I begynnelsen av 2015 tror jeg[:D]!
Håper jeg får overtalt mannen inntil da[:D]!

Skal ha en gang i 2013-2014 :P... Må bli ferdig me skolen [;)]

Jeg skal gå et år allmenn først, som jeg tenkte å begynne på høsten 2012...såå 2013 kanskje?? [:D] Enten det eller så satser jeg på et år på sykepleien også før neste barn, vi får se [:)]

Ta det som det kommer, MEN jeg skal være ferdig med å gå gravid innen jeg er 30 år.. Så har 7 år på meg![:)] Kunne tenkt oss 4-5 barn, og er jo godt igang med 2[;)]

Jeg vil gjerne være ferdig med bleier og gulp innen jeg er godt voksen, og mulighet til å reise og kose oss uten at barna er bittesmå, men kan være litt mer selvstendige[:)]

Det blir nok noen år til. Jeg har tenkt at begge de jeg har skal være så store at det ikke gjør noe om jeg blir like invalid i neste svangerskap. Vil at begge skal være så gamle at jeg ikke trenger å løpe etter dem fordi de vil kaste seg foran en bil. Så gamle at de greier å kle på seg selv også. Det blir vel minst 4 år til nestemann tenker jeg.

jeg sa aldri mer når jeg gikk gravid, har et hærsens bekken vær gang! men alt nå begynner d å endre seg merker jeg[8D] men kællen er fornøyd og han får jeg ikke med på en til heller....fillærn asså[8D]

jeg får følge med på deres små gull isteden[:)]

Tar gjerne en runde til nå med en gang jeg...  Begynner å bli gammel, så har ikke tid til å vente [;)][;)][;)]

Har lyst på en til om 3-4 år. Har lyst til å bruke en stund på lillejenta mi. Greit og ikke ha to bleibarn også.

Våren 2014, kanskje [;)]

Men tiden vil vise...[:)][:D]
Er ikke bare å planlegge, så [:'(][:(][&:]

Håper på et sommerbarn i 2014 [:)]

vi vil helst ha om ca 2 år[:)]

Vi tenker med 3-4 års mellomrom - så kanskje i 2014 [:)]

Back
Topp