Dere som vet kjønnet..

MommyMe

Blir kjent med forumet
Kunne dere se kjønnet veldig tydelig på ultralyd?
Eventuelt før jordmor sa noe.

Var på ultralyd idag, og vi skulle ikke vite kjønnet.
Men er jo litt nysgjerrig da! Håpte jo kanskje jeg skulle se litt, og kanskje gjette litt hva det var for noe.
Knøttet lå med beina i været, opp mot hodet, men kunne ikke se noe. Så lurer på om hvis det hadde vært gutt, så hadde lilletassen vist godt, eller om den kunne gjemt seg mellom bena?!

hehe.. Også noe å spørre om ja..

Var en fantastisk ultralyd da, med ett knøtt som viste seg godt fram, og alt så kjempeflott ut! :) Helt fantastisk! :)

Okei :)
For jeg hadde og trodd jeg skulle se det tydelig om det var gutt. Men så tenkte jeg om den kansje "gjemte" seg mellom bena. Men ballesteinene hadde kanskje vistes uansett? Var velig klart og tydelig bilde fra siden, langs kroppen..

Litt dårlig å forklare ;)

Jeg har hatt 2 UL'er pga usikker menstermin, og på første som i ettertid viste seg å være i uke 16 sa legen at han trodde det var jente men at han ikke var %100 sikker... På ord. UL 2 uker etterpå så vi VELDIG tydelig at det var en gutt. Så tror nok han bare hadde gjemt snoppen mellom beina første gang... Så det går ann at den er mer usynelig en man skulle tro! ;D

Jordmora hadde allerede sett hvilket kjønn det var før eg spurte om ho kunne sjå det.. Då ho skulle vise oss fekk ho eit bra bilde med veldig bra vinkel! Babyen låg nemlig med føttene rett ut og me kunne skimte ein liten tiss imellom :-) Så det var ikkje noen tvil om hva det var..

Altså..her så jeg det med en gang  for å si det sånn! Jordmoren hadde ikke trengt å si noe...så alle tre delene da hun kjørte saken sin rundt på  magen min..jeg  oppdaget at hun så at vi så det godt..og hun tok den bort derfra i tilfelle vi ikke ville vite det :P (men da var det jo allerede forsent)..

vi var i dag, og fikk lov å se i en hel time, så før hu i det hele tatt sa hva det var, så syns begge vi to at vi så det var en gutt, Men var ikke veldig synlig altså, men syns liksom det var noe som skimtet der, og gutt var det :D

jeg så det vldig godt med begge jentene.
Denne gangen sa jordmor at hun ikke så det på ord. ul, men jeg synes jeg så tre streker, å babyen lå med samla ben, å så fra vinkel som du beskriver, så ville vel kanskje sett noe. Men på privat ul en uke senere så fikk jeg det bekrafta, å da tok hun litt over i 3d også, for å bli "helt sikker" (de får jo ikke lov til å si at de er det:P)

Smooshkin skrev:
Jordmora hadde allerede sett hvilket kjønn det var før eg spurte om ho kunne sjå det.. Då ho skulle vise oss fekk ho eit bra bilde med veldig bra vinkel! Babyen låg nemlig med føttene rett ut og me kunne skimte ein liten tiss imellom :-) Så det var ikkje noen tvil om hva det var..

Dette skjedde hos oss også sist... Vi så det tydelig pga vinkelen på bildet.. Venter i spenning på kjønnet denne gangen!

Med tvillingene var jeg ofte på ul og klarte aldri å se kjønn selv. Men veslefrøken i magen er ikke så sjenert, ul utstyret var topp moderne og vinkelen bra så det var ingen tvil. Jeg så det med en gang, og jordmora bare lo og sa at det er nok ingen tvil om at dette er ei jente :)

Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og vante i spenning. Vil jo egentlig ikke vite det, men tenkte kanskje jeg fikk en liten mistanke. Hadde litt guttefølelse før ultralyd, men har ikke lenger noen spesiell følelse. Følte veldig det ble gutt sist, og det ble det :)

Back
Topp