Dere som vet kjønn og navn

Vi får en gutt og vi har 4 navn på listen (vil ikke bestemme før vi ser han).
Magnus (etter min bestefar)
Gustav (etter min pappa)
Andreas
Tobias

Jeg heller mest mot Magnus men vi får se :)
 
Jeg har magefølelse på en gutt, som jeg håper kan få lov å hete Levi :-D Sambo trenger bare litt bearbeiding først, hehe! Er det ei jente kan det hende hun vil hete Liv.
 
Jeg venter gutt og synes Johannes er et veldig fint navn, men vi har absolutt ikke bestemt oss :)
 
Jeg vil Nils, men mannen nekter. Han spør hver eneste dag hva babyen skal hete..til slutt spurte jeg hvorfor "er så redd for at han skal ende opp med å hete Nils!" Høhøh..

Herman hadde vi på lista da frøkna ble født. Det er veldig fint :)
 
Jeg vil Nils, men mannen nekter. Han spør hver eneste dag hva babyen skal hete..til slutt spurte jeg hvorfor "er så redd for at han skal ende opp med å hete Nils!" Høhøh..

Herman hadde vi på lista da frøkna ble født. Det er veldig fint :)

Nils er et veldig fint navn! :) Hehe, ikke greit når man ikke er enig.. Mannen var ikke spesielt lysten på navnet Herman i starten, men jammen ble han ikke overtalt. Lykke til, kanskje du trumfer Nils gjennom
:D
 
Jeg vil Nils, men mannen nekter. Han spør hver eneste dag hva babyen skal hete..til slutt spurte jeg hvorfor "er så redd for at han skal ende opp med å hete Nils!" Høhøh..

Herman hadde vi på lista da frøkna ble født. Det er veldig fint :)
Elsker Nils! Junior heter nemlig det. Har fått så mange positive komentarer på at det er et tøft navn.
 
Får endelige svaret på om det faktisk er gutt på onsdag og stemmer det så skal jeg for alvor begynne å overtale mannen til å kalle lille for Scott. Synes det er kult.
 
Back
Topp