Dere som vet dere venter tvillinger??

Jakobe4

Betatt av forumet
Kjenner du noen forskjell??

Jeg har fått en voldsom mage nå.... Helt vilt. Aldri hatt slik mage så tidlig. Så begynner nesten og mistenke to... men det sies jo at mage str ikke har noe og si før etter uke 20...

jeg kjenner ikke noe spesielt nei... men nå er det første gang jeg er gravid og, så har ikke noe å sammenligne med..
men har lagt på meg på magen, men er ikke noe gravid mage enda, ser bare ut som jeg har levd godt de siste ukene ;)

Oki ja da er det jo ikke så rart...dette er min 5 gang så magen komme rjo litt fortere men livmora står ganske høyt allerede...Ikke vært på kontroll heller så skulle kanskje vært det og hørt om jordmor og var enig med meg..

Jeg venter ikke tvillinger da, men har som deg stor mage allerede! (Var på UL i dag, så jeg vet at det ikke er to.)
Men her er det fjerdemann som er på vei, så jeg tror rett og slett det er derfor; kroppen vet hva den skal gjøre, og alt av muskler har tatt kvelden allerede :oops:

Her ser det ut som jeg er minst en mnd lenger på vei ihvertfall:) skulle pynte meg litt i dag, men det var helt umulig å sjule magen nå...

MEn jeg var ikke i nærheten av og bli så fort stor med nr 4... Greit nok større en med nr 3 men nå er den på str med om jeg skulle vært 5-6 mnd på vei og jeg har ikke noe fra før heller... Blitt like tynn igjen etter hver unge.... Kjenner at livmora står høyt og...Kun noen få cm under navelen... Om jeg kjenner riktig... :/ Men burde kanskje bestille time til jordmor/lege snart.... Kan jo være jeg bare vokser veldig fort nå for så og stoppe opp igjen...Håper isåfall den stopper opp snart for syns det var en plage sist svangerskap for da var magen stor lenge...Og det var forferdelig tungt...

Back
Topp