Dere som venter tvillinger

Hvis babyene ligger i samme pose er de mest sansynlig enegget. Ligger de i hver sin pose er de nok toeggede :) Mener i hvertfall det er slik det er?! :)

Og da kan man se det på ul ja :)

Toeggeet er "tryggere" :) Med eneggede er det en fare for både at de får snurret navlesnorene rundt hverandre, og at den ene får mye mer næring enn den andre. Med toegget har de den lille hinnen imellom, så de er ikke nær hverandrer navlestreng, og begge har tilgang til like mye næring :) Men det følger legene/jordmødrene med på da, man slipper bare den lille bekymringen i bakhodet :)

Når det er sagt, enegget er utrolig stilig da hehe men se på olsentvillingene, de er ikke enegget, så man trenger ikke være det for å være like :)

Whaaat? Er ikke de eneggede ??
De er jo prikk like :p

Kjenner 2 jenter som er toeggede, og man skulle aldri trodd de var tvillinger. Helt ulike hverandre !

Leste på nettet at om det er en gutt og en Jente så kan de ikke være eneggede. Kun samme kjønn som kan være det.

Fasinerende ;)

Sniker litt.. Er selv tvilling, og det ble hele tiden sagt at vi var toeggede fordi vi hadde hvert vårt av alt inne i magen.. Men vi er eneggede! Om tvillingene har hvert sitt av alt kommer an på hvor tidlig egget eller embryoet har delt seg i to. Så selv om tvillingene har hvert sitt av alt i magen, er det fortsatt fullt mulig at de er eneggede :)

har mange tvillinger i familien, både min mor og min far. mormor var tvilling, en tykk og en tynn. søskenbarn, to menn, prikk like! bare noe med smilet og bittelitt kroppstørrelsen, så ett par jenter som er små, men helt utrolig like. og alle er toegga. så var nervøs for at her skulle være to nå, men bare en.

Sniker litt.. Er selv tvilling, og det ble hele tiden sagt at vi var toeggede fordi vi hadde hvert vårt av alt inne i magen.. Men vi er eneggede! Om tvillingene har hvert sitt av alt kommer an på hvor tidlig egget eller embryoet har delt seg i to. Så selv om tvillingene har hvert sitt av alt i magen, er det fortsatt fullt mulig at de er eneggede :)

Derfor jeg skrev mest sansynlig :D Dog jeg vet ikke hvor ofte det skjer?
Stilig da! :) Kan vi få se et liiite bilde av dere?? :D

Whaaat? Er ikke de eneggede ??
De er jo prikk like :p

Nope :) Man ser høydeforskjell f.eks :) Samt, de er veldig like, men de er ikke identiske. Ikke hvis man virkelig ser etter :) Hvis du googler og ser på bilder av lillesøsteren dems, er hun også veldig lik! Iiiingen tvil om hvilken familie hun tilhører hehe :)

Morro da! Jeg ble også veldig overrasket første gang jeg leste det i en artikkel :D

Derfor jeg skrev mest sansynlig :D Dog jeg vet ikke hvor ofte det skjer?
Stilig da! :) Kan vi få se et liiite bilde av dere?? :D

Er ikke sikker på hvor vanlig det er jeg heller :)

Du kan få se et barnebilde :P Vi har vokst oss litt ulike etterhvert, selv om det fortsatt er slik at fremmede ikke ser forskjell :P222.jpg

tvillinger har alltid fasinert meg! har mange av dem i barnehagen :)

Jeg og brodern er tvillinger- toegga så klart. men ganske like vi altså. til å være en i gutt og en i jente form så er vi veldig like :)

Så søte dere var studentmamma :D

Jeg har alltid sagt at jeg kunne tenke meg tvillinger :) Men for all del, jeg er virkelig takknemmelig for den ene babyen jeg har i magen ♥♥

Synes det er veldig spennende å få følge dere som venter tvillinger. :) :)

Back
Topp