Dere som venter nummer 5..

Lillytator

Forelsket i forumet
MayDay2021
✨️Julestjernene2023✨️
Er dere oppblåst/har fått mage? Jeg er så sykt oppblåst, har ikke vært slik med de fire andre, så blir nesten redd for at det er flere inni der:wideyed: 5 uker i morgen..:wideyed:
 
Jeg venter bare barn nr 2 men er veldig opplåst ennå. Snart 8 uker. Men vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente? :p haha
 
Er dere oppblåst/har fått mage? Jeg er så sykt oppblåst, har ikke vært slik med de fire andre, så blir nesten redd for at det er flere inni der:wideyed: 5 uker i morgen..:wideyed:

Vet ikke hvor mange på forumet som venter sitt 5. barn, men veldig vanlig at man blir ekstremt oppblåst de første ukene - og det kan sikkert variere hver gang man er gravid. Jeg var mer oppblåst i tredje svangerskap enn de to første. I tillegg var magemusklene litt fra hverandre ved svangerskapets start slik at magen raskere så stor ut. Ble ikke større til termin likevel.
 
Jo…, og ja. Det er bare en inni hos meg selvom jeg er ille luftig ;)
 
Sniker, men jeg er gravid med nr4, og det syntes på meg at jeg var gravid allerede uke 5 altså. :p Ved uke 10, så det ut som om jeg var halvveis, og nå er jeg snart 28 uker - og folk lurer på hvordan i ALL VERDEN det skal gå an at jeg skal vokse i tre måneder til.
 
Er 4+6 idag:playful: har skikkelig tydelig mage, både morgen og kveld, i utgangspunktet veldig slank, ingen delte magemuskler.. og har ikke ne mer luft i magen enn normalt:playful:
ja, magen er stor og ligamentsmertene har flyttet seg lengre opp:wideyed:
 
Jeg venter nr 3, og har hatt synlig kul siden 5+2, minst. Magen er litt tregere enn normalt, men jeg er ikke plaget med mer luft. Er vel mest kombinasjonen av utrente muskler og en kropp som har vært gjennom dette to ganger før. Om morgenen får jeg igjen buksene og kulen er knapt synlig. Etter lunsj sprettes knappen og jeg har ikke sjans til å skjule magen!
 
Back
Topp