Er dere oppblåst/har fått mage? Jeg er så sykt oppblåst, har ikke vært slik med de fire andre, så blir nesten redd for at det er flere inni der 5 uker i morgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dere oppblåst/har fått mage? Jeg er så sykt oppblåst, har ikke vært slik med de fire andre, så blir nesten redd for at det er flere inni der 5 uker i morgen..
Jeg syns d er vanskelig å skjule graviditeten . Dette er min nr 5Er dere oppblåst/har fått mage? Jeg er så sykt oppblåst, har ikke vært slik med de fire andre, så blir nesten redd for at det er flere inni der 5 uker i morgen..
Jeep! Jeg var på trening og så skikkelig gravid ut!Er dere oppblåst/har fått mage? Jeg er så sykt oppblåst, har ikke vært slik med de fire andre, så blir nesten redd for at det er flere inni der 5 uker i morgen..
Hvor mange uker er du? Jeg er bare 4+0 i dag og har mage kjenner også at den er der liksom! Så merkeligJeg syns d er vanskelig å skjule graviditeten . Dette er min nr 5
Ja, samme her, går med hettegensere for å ikke avslør kulen..Jeg syns d er vanskelig å skjule graviditeten . Dette er min nr 5
Venter du å nr 5 ? Hvor gamle er de andreJeep! Jeg var på trening og så skikkelig gravid ut!
Jeg skrev på feilVenter du å nr 5 ? Hvor gamle er de andre
Venter du å nr 5 ? Hvor gamle er de andre barna ?Er dere oppblåst/har fått mage? Jeg er så sykt oppblåst, har ikke vært slik med de fire andre, så blir nesten redd for at det er flere inni der 5 uker i morgen..
Venter nr 5 ja De eldste blir 2, 5, 9 og 12 år i løpet av sommeren hva med dine?Venter du å nr 5 ? Hvor gamle er de andre barna ?
7,9,13,15Venter nr 5 ja De eldste blir 2, 5, 9 og 12 år i løpet av sommeren hva med dine?