Dere som venter nr tre

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Noen av dere som synes det er skremmende? Jeg gjør! Tenk trebarnsmor! Oioi:p vet liksom ikke hva je går til.. Hehe, og nå er jeg i tillegg begynnt å bli bekymret for om det er tvillinger i magen! Da det er tvillinger på begge sider, magen er mye større enn med de forrje, men samtidig er det jo nr tere og jeg var større i utgangspunktet, men har mye voksesmerter i magen denne gangen, husker ikke om det var likt med de andre to..

Jaja det var litt om mine bekymringer...

Åja, kan hende jeg blir sittene i sofaen litt små skrekkslagen med tanke på at jeg skal bli 3barnsmor. Men det er egentlig bare mest kos å tenke på det. Jeg og lurer litt på om det kan være tvillinger, siden magen vokser som et skudd. For pappaen min er tvilling. Men jeg var på ultralyd i uke 8, og da var det bare en der. Så håper det ikke gjemte seg en bak:P Men er visst normalt at magen blir fortere større, når man er flergangs gravid. Har mer voksesmerter her og, enn det jeg hadde med de to første, men prøver ikke å bekymre meg og slappe av litt når jeg kan :) Gleder meg bare til tydelige bevegelser i magen nå:)

Jeg skal også bli trebarnsmor - og venter tvillinger! Så her får jeg aldri vært innom tobarnsmor :p
Stresser egentlig ikke så veldig med det - dvs jeg stresser ikke mer enn om jeg skulle hatt en til fordi jeg tror det blir en ganske stor overgang fra å bare ha et barn. Tenker tanker som klarer jeg å elske et (to i mitt tilfelle) barn like mye som jeg gjør med gutten min? Hvordan blir hverdagen med 3 små? På den annen side er jeg såpass sikker på meg selv som mamma og veldig glad det bare var en første gang for nå er jeg nok generelt litt mer rolig enn med førstemann... en eller to til spiller liksom ikke så mye rolle :p Hehe

Er litt skremmende å tenke på at i sommer er vi 5 og ikke 4 lengere, hadde egentlig slått meg til ro med å få bare 2, å vertfall for nå siden minste blir 2 i april og elste 4 i juli. men så er det veldig spennende og å vi gleder åss kjempe masse til å få en lillebror/lillesøster :)

Jeg ville jo ikke ha flere barn grunnet to svangerskaps depresjoner,men nå som baby fabrikken lager sitt tredje å siste eksemplar,før den legges ned så virre tankene.....Herregud 3 unger!!! og sånn passe tette,noen dager koser jeg meg med tanken på en ny liten baby,men så hører jeg plutselig disse to gutta som slåss og krangler...tenker PUH...kommer til å bli en hektisk hverdag...meeen hvis alt går bra etter at barnet kommer denne gangen skal jeg virkelig prøve å kose meg og gi litt f.... i husarbeid og famile besøk osv :)

Jeg ville jo ikke ha flere barn grunnet to svangerskaps depresjoner,men nå som baby fabrikken lager sitt tredje å siste eksemplar,før den legges ned så virre tankene.....Herregud 3 unger!!! og sånn passe tette,noen dager koser jeg meg med tanken på en ny liten baby,men så hører jeg plutselig disse to gutta som slåss og krangler...tenker PUH...kommer til å bli en hektisk hverdag...meeen hvis alt går bra etter at barnet kommer denne gangen skal jeg virkelig prøve å kose meg og gi litt f.... i husarbeid og famile besøk osv :)
Tenker det samme som deg, når jeg hører mine to små krangler om alt og ingenting. Min eldste begynner på skolen til høsten, så håper det blir roligere. Han skjønner jo mer enn velsa mi på 3. Men tror og at det her kommer til å gå bra uansett:)

Jeg har 3 barn, og de er tette.
Det er hektisk, men ikke noe problem :D Nå er mine ganske store da.
Men det er dager hvor du har mest lyst til å låse de inne på hvert sitt rom (gjør jo ikke det da(, mens andre dager de er verdens beste venner :D :D:D:D De har mye glede av hverandre.

Her er det også tvillinger på begge sider, men det er eneggede tvillinger. Det er TOeggede tvillinger som er arvelig. :D
Eneggede er noe alle kan få, det er egget som deler seg i to.
TOeggede er to egg som blir befruktet samtidig.

Jeg tenker det samme, det er litt skummelt.
Men jeg begynner å glede meg veldig også :)

Mine toeggede tvillinger er ikke arvelige, men hormonstimulerte - så var psykisk ganske forberedt på at det kunne bli to, selv om førstemann også er hormonstimulert og da ble det "bare" en. Vi har alltid sagt vi ønsker 2-3 barn og nå slapp vi det spørsmålet ;) Hehe

Jeg gleder meg til å bli 3.barnsmor :) Jeg vet jo ikke hvordan det blir, men jeg har to tette fra før og denne gangen blir det 5 år mellom minste og babyen. Håper jeg har mer tid og overskudd, selv om det er hektisk med to skolebarn med fritidsaktiviteter i tillegg *håpe,håpe*

Jeg er megasvær. Magen er gigantisk i forhold til hva den har vært med de to andre. Gleder meg til ul for å se hva den inneholder. Får litt for mange spørsmål fra folk om det er to inni der :) Tror nok bare det er slappe magemuskler som er årsaken til den store magen :)

Back
Topp