Dere som venter nr tre?

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Føler dere magen kommer fortere nå? Det føler jeg her, med de to andre hadde eg ikke mage i det heletatt før jeg var over halveis, mens denne gangen var magrn større i utgangspunktet og da:p

synes vel egentlig at magen ikke ble borte siden forrige svangerskap. Men nå er jeg stor fra før av, så ser ingenting. Litt oppblåst kanskje

Ja, absolutt. Svigermor sa for en uke siden at hun lurte på om det var 2 inni der for hun syntes jeg hadde fått tidlig mage :) Det er det nok ikke - er nok heller magemusklene som er slappe :oops:

Ja! Her ser de ut som je vertfall er kommet halvveis allerede.. Skikkelig kul.. Nesten som jeg lurer på om det er 2 inni der, men på ul i uke 7 såg han bare 1. Så da skal det vel godt gjøres at det er to må..

Nr 3 er på vei, og jeg ser ut som jeg er sånn ca halveis. Ordentlig kul og veldig oppblåst. Nesten så jeg trodde sjøl at det var to der, men etter å ha vært på Ul i uke8, så var det bare en der. Men det som jeg har lest, så er det vanlig å få fort stor mage etter å ha vært gravid noen ganger før, for da er livmora strekt såpass fra før av, at den blir fortere større.

Samme her , plutselig fått mage , strever med å holde inne for er jo for tidlig liksom. Bukseknappen måtte jeg knappe opp idag ! 12 +4

Her har magen kommet allerede, selv om det er nesten 5 år siden forrige gang

Om morningen kan en nesten ikke se antydning til kul,men på kvelden er den gått synlig.Men får i meg dårlig med mat for tiden,og har vert borte fra jobb siden tirsdag for jeg kasta opp.Men er 14+3 i dag så magen kommer nok ganske fort nå etter hvert

Ja.. Jeg har fått flere spørsmål allerede jeg.. skjønner ikke at folk tør å spørre. Og jeg er bare 10 + 1

Back
Topp