Dere som venter nr 3

¤Mamma til 2 prinsesser¤

Forelsket i forumet
Hvilket kjønn har dere fra før? Eg har 2 jenter og e så spent på om det blir gutt eller jente denne gang <3
 
Jeg har gutt og jente :) Denne gangen skal vi ikke vite hva vi får, blir spennende ♥
 
Gutt og jente ;) hadde vært fint med gutt, jente, gutt. Men alle rekkefølger er selvfølgelig velkomne ;)
 
To gutter, og skal ærlig innrømme at jeg håper på jente denne gangen. Det er kanskje ikke helt politisk korrekt å si slikt, men men...

Når det er sagt, så kommer jeg jo til å bli like glad i barnet om det blir gutt nr. 3 :) Jeg elsker guttene jeg har fra før, og ville ikke byttet dem mot noen!
 
Storebror og lille søster her:) Jeg vil helst ikke vite kjønnet denne gangen, meeeen er samboers første barn så han får bestemme;)
 
Storebror og lillesøster .. Skal ikke vite kjønnet denne gangen heller <3


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har to jenter. Tror mannen har litt lyst på en gutt, eller rettere sagt, synes at det begynne å bli nok jenter i huset! :smiley-bounce022 Til og med hunden er ei jenta! For min del er det akkurat det samme. Veldig artig med prinsesser men hadde vært koselig med lillebror. Tror selv at det er ei jente til. Vi ønsket ikke å vite kjønn de to første ganger, tror ikke vi skal gjøre det denne gangen eller.
 
Back
Topp