Dere som venter nr. 3

*hage*

Gift med forumet
Hvordan er dette svangerskapet så langt, i forhold til de to første?

Jeg har en av hver fra tidligere, ikke vært no særlig dårlig med noen av dem. Alt har egentlig gått smertefritt, vært litt trøtt, men det er alt. Denne gangen er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. I tillegg er puppene så vonde at det ikke er gøy. Blir spennende å se hva dette er i og med at jeg allerede har en av hver.

Jeg har også en av hver fra før :)

Med storesøster var jeg veldig trøtt og kvalm, kastet en god del opp frem til uke 14. Ellers slet jeg med at jeg fikk vanvittig vondt i puppene når jeg frøs :P Aner ikke hvor mange ganger jeg har stått på en handikapp do og dusjet puppene i varmt vann fra krana hahahaha guri... minner :P
Ellers hadde jeg et drømmesvangerskap! Moderate plager :)

Med kommende storebror var det nesten litt omvendt, hadde veeeeldig få tegn på graviditeten før uke 22, var ikke kvalm eller noe! Men poff så sa kroppen nei, jeg ble sliten av alt og ingenting og sov mer eller mindre hele døgnet resten av svangerskapet.
På vei til bhg ved vesla mi en dag, etter at vi kom innenfor porten og hun gikk selv, begynte vognen å trille nedover en grusete skråning. Jeg løp etter, klarte å ta igjen vogna! Men etter det klarte jeg knapt bevege meg :P Brukte mopp som krykke for å komme meg litt rundt hjemme :P

Denne gangen var mitt tegn på graviditeten, at jeg ble bilsyk. Det var oå grunn av det at jeg i det heletatt tok test den kvelden :P Så er jeg trøtt, uggen, konstant sulten og litt annet smårusk :)

Jeg lener meg veldig mot at dette magetrollet er en jente! Så blir spennende å se :D Like velkommen uansett

Ah, spennende da! Mine to første var veldig like med unntak av hva jeg hadde lyst på. Med yngste spiste jeg mengder av tomater, det kunne ikke falt meg inn med eldste.

Gleder meg til ul om 1,5 uke, fint å få avklart om det er en eller flere. Er det en skal vi vente til den kommer før vi vet om det er gutt eller jente. Har ingen spesiell følelse, fram og tilbake hele tida.

Det er vel egentlig ganske likt som de to forrige (har to gutter) til nå, bare at jeg ble enda tidligere kvalm og mer kviser. Jeg tror det er en ny gutt :)

Eg har 2 gutter frå før, dei har eg egentligt ikkje hatt plager me før rundt midtveis .. Mens nå har eg vært suuuuuuuper trøtt, kvalm om eg bevege meg masse ( holde meg i ro mest muligt ) tror dette og e ein gutt, men hadde vært super kjekt me ei jente ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har to jenter fra før. Å jg hadde både kvalmen å alt apnt tidligere å... men.... nå.... er så kvalm å spyr så mye. Puppa vurdere jef å stikke høl på for å sluppe ut litt spenning...

Magan har fått formen. Å alt er egentlig litt rævva for å være ærlig. Heh...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kanskje svangerskap 3 bare er verre(",)

Stor forskjell her! De to første så var jeg stup trøtt! Eneste tegnet denne gangen er positiv test! Kjenner litt strekkingnederst i magen ellers ingenting! Spydde plutselig en gang sist søndag da jeg skulle legge meg! Aldri skjedd før eller etter! Glemmer helt at det er noe inni der! 9 uker i morgen! Ingen mage! Johooo! Mine to første er jenter! Hadde vært moro med en gutt, men utrolig praktisk hvis det kommer ei prinsesse til!

Syns dette har vært det verste med tanke på plagene til nå. Mye mer kvalm, mye og utrolig mer trøtt og sliten, ekstremt ømme pupper. Var ikke sånn de andre to gangene. Mer sensitiv på lukter også. Steke kjøtt er ett marerit. Har to gutter fra før.

Hvordan er dette svangerskapet så langt, i forhold til de to første?

Jeg har en av hver fra tidligere, ikke vært no særlig dårlig med noen av dem. Alt har egentlig gått smertefritt, vært litt trøtt, men det er alt. Denne gangen er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. I tillegg er puppene så vonde at det ikke er gøy. Blir spennende å se hva dette er i og med at jeg allerede har en av hver.

Har det akkurat som deg. Har en av hver fra før og hadde ingen svangerakapstegn med begge, men nå er jeg full i kviser, vonde pupper, kvalm til tider og veldig sensitiv for diverse matlukter.

Tvillinger kanskje.... Hahaha tvilsomt....

Jeg har en av hver fra før, men dette svangerskapet er helt annerledes enn de 2 andre. Nå er jeg trøttere og kvalmere...

Sent from my iPhone using BV Forum

Satse på at det er en da. Vi kan jo ikke være så mange som skal ha tvillinger fordi det er svangerskap nr. 3, hihi.

Sniker fra mai. Her har alt vert anderledes. Masse symptomer, å har vert helt utafor, bare redd å engstelig. Med di to første kan jeg ikke huske annet enn blodtrykksfall, hevelse å nedpress uti svangerskapet. Føles som at jeg har fått alt denne gangen.

jeg har 2 gutter fra før av å i de 2 første svangerskapa var jeg dritkvalm.. måtte hyperventilere meg igjennom dagene for å ikke kaste opp.. denne gangen er jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt.. bare litt sånn som kommer og går og er mest på kveldene..

Dette er mitt absolutt verste! Allerede dritvondt i bekken og rygg, og kvalmen er verre. Har fått en gutt og en jente tidligere. Har tenkt det kan være tvillinger jeg også, men satser på at det bare er verre denne gangen.

Jeg har to jenter fra før. Vet ikke om trøtt- og slitenheten faktisk er så mye verre som det føles, eller om jeg bare har glemt det siden sist ;) Puppene har vokst masse, og er seriøst vonde - og dét kan jeg ikke huske som så ille før. Veldig spent på om det blir jente eller gutt denne gangen :)

Back
Topp