Dere som venter nr.3

sprattus

Flørter med forumet
Hvilken bil har dere? Får dere plass til tre barneseter? Har dere evt. tenkt på ny bil?

Jeg venter nr 3.

Vi har pr nå en Nissan Primera stasjonsvogn. Jeg satser på at den går ihvertfall et år til :P
Nå er de to største så store at de sitter i beltestol pr nå, og meget mulig største ikke trenger den om et års tid. 

Skal ha babysete med base så den kan festes i midten med bare magebelte.
Må nok etterhvert gå over til en bil med 3 punktssele der og.

Venter nr. 3, men til sammen blir det 4. Jeg har to og mannen en, også nå en sammen, så vi må skaffe oss 7seter. Regner med det blir Ford s-max :)

Vi vente vårres 3 å må kjøp ny bil :) Trur d blir ein Volkswagen transporter, 9 seter

Har S-maks, der går det fint med tre seter :)

Liker godt s-maxen. Blir kanskje en slik på oss også. Eller en Peugeot 5008

jeg  venter nr 2, men sambo har ei fra før av så av og til blir det jo tre seter, eller ett britax sete, en belte stol og ett baby sete, vi har opel insignia og vi har god plass til alle setene..:)

Vi venter nr 3, har Audi A6 nå :)

Men vi skal kjøpe en 7 seter til høsten.

vi kjøpte jo ny bil ca 14 dager før jeg fant ut at nr 3 var på vei.. vi har nå er passat stasjons vogn.. det går det med 3 seter :) så får beholde den så lenge det går :)

*JanuarSpire2013* skrev:
vi kjøpte jo ny bil ca 14 dager før jeg fant ut at nr 3 var på vei.. vi har nå er passat stasjons vogn.. det går det med 3 seter :) så får beholde den så lenge det går :)

Vi får ikke plass til tre seter i vår passat. Hvilke seter har dere?

Vi har Mazda 5 med 7 seter. Akkurat kjøpt nyere. Hadde den vanlige før. Men vi har jo bare ei med pute, så det bør gå fint med et babysete uansett. Bare så fornøyd med den bilen!

Back
Topp