Dere som venter nr 3..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Har dere fått antydning til mage? 
Jeg holdt inn magen alt jeg klarte og kunne tydelig se en liten kul alt.. 
Og kan umulig vere fordi jeg spiser mye, for jeg spiser minimalt i forhold til hva jeg gjorde før sv.skapet.. Pga kvalmen altså.. ;)

Ser ut til at det kan bli vanskelig å skjule for folk til etter ord. ul denne bollen her..

I tillegg har boobsa vokst så mye at ingen av BH'ene mine passer, og ikke får jeg favorittjakka igjen over brystet.. 

Jepp, her er det mage på gang. 9 uker i dag, så dette kan jeg nok ikke skjule så alt for lenge.

Og om vi i det minste skal prøve så bør jeg hamstre inn eller bruke klær som skjuler magen en stund til;-) 

Kan ikke skryte på meg mage enda, eller, jeg får jo faktisk ikke igjen buksene lenger... Men de var skikkelig stramme før da...

Så kanskje en bitteliten mage:) Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny gravidbukse i helga, nå klarer jeg bare å gå tights:)

Jeg venter barn nr 3, men jeg kan ikke si jeg merker så mye til noen mage enda, annet enn at den er veldig oppblåst :-p

Men jeg har en del mage etter forrige svangerskap, så derfor kan det vel ta litt tid før den eventuelt vil synes noe særlig :)

Men jeg kan kjenne en liten "kul" helt nederst på magen :-D

Jaaaah, er kommet en liten kulOg boobsa er så innmari ømme og tungeBruker vanligvis DD og kjenner de har vokst litt allerede!

Nja, jeg ser litt tjukkere ut, men kastet skikkelig opp her om dagen og da var jeg like tynn igjen så her er det nok maten :-P men tipper den kommer før denne gangen ettersom magen omtrent ikke har syntes før etter uke 20 de to forrige gangene.

Næsj, kan ikke si det. Har litt ekstra rundt magen fra før av, så ikke godt å si. Men er ganske oppblåst, og boobsa har blitt fyldigere, trangt å lukke igjen favorittjakka her også..

Åja... her kan jeg ikke gå med trange gensere, vet ikke om jeg bare er oppblåst eller om det er magen som har kommet. Vært en rett strek så skal ikke mye til før magen buler litt nei...

Måtte fortelle sjefen det i går , da jeg fikk litt panikk på jobben med trang genser og en ¨"kul" på magen

Jeg venter 4 "mann" er ikke mer en 7 uker på vei, men har bra mage allerede ja. Og det fikk jeg med 3 mann også. Var ikke sånn med de to første.

Back
Topp