dere som venter nr 3

mariannnilsen

Forumet er livet
har dere født til termin , etter eller før ? lurer på om det er noen sammenheng i det .. jeg har født før termin begge gangene , 18 og 9 dager før .. håper jeg slipper å gå overtid denne gangen også

10 dager før termin med 1.
3 dager etter termin med 2.
tror 3 mann kommer på termin som er den 3, som er datoen begge mine andre er født på [;)]

Førstemannen kom 8 dager før.
Andremannen kom 5 dager på overtid[8D]
Håper tredjemannen kommer et sted imellomn, sånn ca på terminen[:)]

Her ble jeg satt i gang før med begge mine.

1. mann kom i uke 38+2: 2294 gr og 45 cm lang. (De siste (dagen før han ble født) UL målingen viste at han hadde en vekt og str på en i uke 34+2 )
2. mann kom i uke 39+1: 2950 gr og /33 cm lang.( hun kom i sete og ble målt fra hode til rompe...)
3. mann er jeg veldig spent på...Håper at det starter av seg selv, men har ikke noen forhåpninger på det...Hadde svangerskapsforgiftning med de to andre og jeg får det igjen, men blir nøye fulgt opp når den tiden nærmer seg...

Førstemann er født 13 dagar etter termin.
Andremann 11 dagar etter termin.
Så då kan eg kanskje håpa på 9 dagar over denne gong?? [:D]

førstemann ble født 6 dager over termin, og andremann ble født 7dager over termin.

hadde ikke gjort noe om denne kom litt før termin, er ikke det kuleste man gjør og gå over tiden[:D]

Førstemann 3 uker før termin
Andre mann 8 dager etter termin..

Håper å få til termin denne gangen.. Orker ikke tanken på å gå overtid denne gangen også..

Jeg gikk 12 dager over med nr 1, fødte 2 uker før med nr. 2. Med nr 2 tok jeg fødselsforberedende akupunktur. Vet ikke om det var det som gjorde susen, men deilig å slippe å gå over.

Første ca 5 uker før termin, og andre 2 uker før. Jeg håper og gå helttil termin eller over denne gangen, så det blir januar baby

Emil kom 9 dager før termin og Emma kom bare 1 en dag før termin:) Jeg håper nå i hvertfall at jeg slipper å gå over tiden:)

Back
Topp